sobota, 03. december 2016

So res matt?

Mat šminkice so kot vse ostale obnorele tudi mene, seveda. Ni prav "normalno" da na ustnice nanašam temne odtenke, ker sem čista "nude junkie" hihi. A veš tisto čisto malo, ravno da prekriješ in malenkost poudariš ustnice. Ker, kot vedno, vse hite opazim zadnja, niso bile Essencove Matt šminke in matt lipglossi nobena izjema. Pa vseeno, tukaj in svetlobna leta za ostalimi podajam svoje ISKRENO mnenje o njih. :)


Essence Matte lipsgloss - 03 & 05



Moj prvi odtenek 05 sem kupila iz čistega firbca, pa tudi ker so vse pisale o njih. Sem takšen tip človeka, ki ne sledi popolnoma trendom, ne bom si namazala temne šminke če se bom v njej počutila grozno. Tokrat sem naredila izjemo in vzela temno šminko (beri lip gloss). Sprva nisem bila navdušena nad ničemer! Ne nad čopičem, barvo, vonjem, skratka z ničemer. Da pa ne vržem šminke takoj v koš sem se odločila da ti ji še eno (več) priložnost-i. Tole je moje končno mnenje. Formula je tekoča in ne spominja na mat tekočo šminko, ampak na dejansko lip gloss. Je res tekoča, vendar pa gosta, kar posledično prinese ogromno pigmenta. Sama jo nanesen v enem do največ dveh "šusih" in barva je čisto super. 


Barva je bolj rdeča kot sem pričakovala, v drogeriji mi je izgledala čisto bolj temna. Ampak je super za kakšno popestritev naravnega makeup looka in mi je takoj postala všeč. Ko jo nanesem izgleda kul ampak se vseeno vidi neenakomernost nanosa, kar me včasih pošteno jezi, sploh ko sem v času izredno razpokanih ustnic. Osebno me je zelo zmotil veelik čopič, s katerim je nanos produkta otežen. Obstojnost produkta je ok, sploh zaradi dejstva da je to lip gloss in ne šminka ali tekoča šminka, vendar že po kakšni uri začne "elegantno" bledeti, kar pomeni da ne zbledi takoj ampak postopoma. Sploh tale odtenek se mi je po nanosu velikokrat "odtisnil" na zobe, kar me sploh ni navdušilo, kasneje sem nekako uspela ta problem rešiti oz. sem se spoprijateljila z čopičem.


Odtenek 03 ni skoraj nič drugačen, vendar se v manjši meri opazi neenakometnost nanosa, pa tudi nanašam jo lažje, verjetno zaradi dejstva, da bodo napake manj vidne, kot pri temnejših odtenkih. Pri tem odtenku je bledenje dosti bolj vidno ker je tudi odtenek svetlejši, tudi obstojnost ni ravno najboljša. Navdušila me je pigmentiranost lip glossa, ker je res super, zadostuje že en premaz. Barva sama po sebi ni pretirano temna, ne bi pa je nosila vsak dan, ker sem čisto "nude girl" 

Na sliki lahko vidiš da neenakomerna porazdelitev lip glossa ni 
zelo očitna kot pri odtenku 05.

Kot celota menim da je vredna svojega denarja, na koncu da malenkost mat finiša, čopič je porazen, formula dokaj obstojna, barve pa čudovite.

Matt lipstick - 03 Wow effect



Tale stvarca pa je čisto v moji coni udobja. Nekaj kar lahko nosim vsak dan, vsepovsod. Je moja PRVA essence šminkica. Ja ja, saj vem, vsi že celo večnost govorijo o njih, ampak mene nekako nikoli niso prepričale. Tale pa je čudovit odtenek, ne preveč temen in ne presvetel. Zelo mi je všeč da ustnic ne izsušuje in je na ustnicah udobna. Pigmentiranost je super, obstojnost je povprečna, saj ne bo zdržala cel dan, boš morala večkrat "popraviti" in zapolniti, sploh če med tem ogromno ješ in piješ. Tudi prekrivnost je zelo lepa, enako kot pri lip gloosih boš rabila do največ 2-krat prekriti. Zelo mi je všeč oblika, ker lahko dokaj precizno nanesem šminko, nanos pa je enakomeren.


Finiš vseeno ni matt kot obljubljajo, zato se mi zdi ime te kolekcije popolnoma nesmiselno. 

Kot "zaključek" bom napisala, da so vredne svojega denarja, vendar me je razočarala obstojnost in neenakomernost temnejšega odtenka, šminka mi je ljubša sploh ker jo lahko nosim vsak dan. 

Tukaj si lahko prebereš še nekaj ocen ostalih blogerk:


Katera te je po swatchih najbolj prepričala?

Hvala za branje,
Laura♥