nedelja, 20. november 2016

Makeup Revolution vs. bH cosmetics brush

Če želiš lepo zabrisano očesno gubo je zelo pomembno, da uporabiš čopič z mehkimi ščetinami in bo tudi senčka v gubi videti bolj "mehka", zabrisana. Ko sem se začela zanimati za ličila, jih kupovati in uporabljati, nisem pomislila na čopiče, vedno sem nanašala le eno senčko in še to s prstom. Nato pa sem se poglobila v "preučevanje" makeupa in je seveda bil čopič nujen pripomoček, vse do zdaj. Nisem preizkusila veliko različnih zabrisovalnih čopičev, pa vendar. Danes ti predstavljam primerjavo med dvema popolnoma različnima zabrisovalnima čopičema.


Makeup Revolution - Precision Brush Oval Eye

Precision Pro čopiči so narejeni iz izjemno gostih, vendar mehkih ščetin, ki bodo kremna, suha in tekoča ličila v kožo zabrisala in tako ustvarila brezhibno naraven videz polti v trenutku.
Njihova inovativna, krtačasta oblika, ki ti bo pomagala hitro ter enostavno nanesti ličila, te bo v trenutku navdušila in poskrbela, da boš na vse preostale čopiče preprosto pozabila! 
Oval Eye čopič bo na tvoje oči lepo nanesel ter zabrisal vsa kremna ali suha senčila ter tako v trenutku ustvaril lep in preprost očesni makeup. (Ličila.si)


Čisto prisrčen čopič, malenkost drugačne oblike, ki povzroča evforijo med vsemi makeup navdušenkami! Embalaža me je itak totalno prevzela, ker ta shiny-metalic izgled je čisto čudovit! Ščetine so zelo mehke, dobila pa sem občutek da s časom postajajo trše. 


Ko je prišel test za čopič, se je izkazal zelo dobro, posebej mi je všeč zabrisovanje svetlikajočih se senčil z mat senčili. Za ta učinek moraš čopič  postaviti navpično in preprosto zabrisovati po gubi. Sploh mi je všeč ker svetlikajočih senčk ne zabrisuje vsepovsod, ampak imaš kontroliran nanos in zabrisovanje.


Čopič bi naj bil primeren tudi za nanašanje očesnih ličil, vendar mi je dosti boljši samo za zabrisovanje, za nanašanje me praktično sploh ni navdušil. Kljub temu da je čopič iz lahke plastike in ne daje tistega visoko-kakovostnega občutka v prijemu je zame zelo deber, sploh glede na ceno. Zanj sem odštela le 9,99€ in to na Ličila.si.

bH cosmetics - Blending brush

Čopič za senčenje in zabrisovanje senčil. Mehke in nežne ščetine omogočajo lahkotno zabrisovanje ličil okrog oči in na ličnice. (CLICK2CHIC)


Še en čopič zelo priznane znamke, star že 1 leto, pa šele zdaj dobiva svojo objavo. :P Mehke ščetine, dolg "vrat", lepo zabrisovanje, vse to so lastnosti ki jih ima bH cosmetics čopič. Ščetine so zelo mehke in super za zabrisovanje, vendar tu nastane ena "težava". Ščetine so zelo puhate in s tem zelo široke, kar pomeni da je čisto neprimeren za zelo precizno zabrisovanje. 


Klasično zabrisovanje je zelo enostavno, vendar je potrebno veliko pozornosti, sploh zaradi dolgih, širokih ščetin. Čopič vsekakor ni primeren za samo nanašanje senčil. Moti me tudi to da se pri zabrisovanju svetlikajoča senčila zabrisujejo direktno v gubo in ne izgleda ravno super.


Zelo mi je všeč dolgo "telo" samega čopiča, ker tako hitro zabrisujem kakšne majhne napakice, ali pa na zabavi hitro popraviš senčko. Za svoj denar je super, cena je le 4,38 na Click2Chic.

Mene je najbolj navdušil Makeup Revolution čopič, čeprav menim da je tudi bH cometics čopič vsekakor vreden svojega denarja. Všeč mi je zato, ker lepo zabriše mejo med veko in delom pod obrvmi, pri meni pa ima še en plus, to je preciznost nanosa. Za popravke na poti, kjerkoli itak raje uporabim bH cometics čopič, ker so ščetine bolj "bogato" razporejene in za take stvar odličen. 

Imam pa še eno dolžnost, to je objaviti nagrajenca/ko nagradne igre za bon v čudovitem wellnesu Špik. Sreča je tokrat izbrala Niso Kolednik! Čestitke, prosim če čimprej javiš podatke na mojo fb stran. Saj veš, prazniki s približujejo s svetlobno hitrostjo, tako da kmalu pričakuj novo nagradno igro. :)

Imej se lepo, uživaj in se beremo naslednjič,
Laura ♥