nedelja, 02. oktober 2016

No makeup makeup look

Ko se v svetu pojavljajo različni trendi ličenja, je meni še vedno najljubši no makeup - makeup look. Prav zanimivo je videti, kako smo si ljudje med seboj različni in kaj za nas pomeni imeti "nič ličil" na obrazu. Zame je to naprimer samo malenkost korektorja, maskara, malenkost bronzerja in osvetljevalca in seveda šminka. 

Najprej pod oči, na čelo, brado in nos nanesem korektor. Tokrat sem uporabila Rimmel Hide the blemish korektor, ki je malo do srednje prekriven in je super da boš izgledala dokaj naravno.


Nato sem vse skupaj zblendirala s Kiko gobico.


Na trepalnice sem nato nanesla Catrice Glam&Doll maskaro, ki je super saj lepo razščeše trepalnice in hkrati da toliko malo volumna da izgleda super naravno. ;) Saj veš naravno je vedno in. 


Nato sem vzela "osvetljevalno-rdečilo" kot ga jaz poimenujem, saj je super ker lička hkrati malenkost obarva in da tisti highlight, ki ga vse tako zelo želimo. :P Za tem sem nanesla še bronzer v svetlejšem odtenku, da sem dodala lep "sun kissed" efekt.


Nato sem nanesla še Maybelline New York "lip balm" v odtenku Peach kiss. 






To je moj skoraj vsakodnevni look, če sem seveda v moodu za delanje makeupa ob pol 6h zjutraj :'D. 

Upam da ti je bila objava všeč,
hvala za branje 

Laura ♥