sreda, 02. november 2016

Moj 1. blogerski event oz. kako združiti družino in blog

Nikoli nisem čutila potrebe udeležiti se blogerskih eventov, čeprav sem si zelo želela spoznati čudovite blogerke, ki se skrivajo za čudovitimi blogi. Potem pa se je pojavila priložnost, ampak tudi problem! Kako spraviti 16-letnico iz prekmurja do hotela Špik na gorenjskem?? Vseeno sem potem s prilagoditvami uspela živa in zdrava priti do najlepšega alpskega/ledeniškega wellnessa eveer! Obljubim! ;)

Takšen razgled nas je pričakal v Gozdu Martuljku, meglen pa vendar čudovit.

Bila je sobota 15.10. ko sem vstala ob pol 6 (dejstvo da sem morala biti ob pol 9 v Ljubljani me je ubijalo :D) in se z družino odpravila iz pomurja proti prestolnici. Cela nervozna, od dejstva da bom pravkar spoznala mojo vzornico in eno izmed najljubših blogerk na slovenski sceni, sem počakala Evo (prečekiraj njen blog tukaj, ne bo ti žal!<3). Nato smo se skupaj s Tanito odpravili proti Gozdu Martuljku. Ko smo prispele v Hotel Špik, ki je eden izmed večih hotelov družbe Hit Alpinea,  smo počakale vse ostale nato pa se odpravile na predstavitev alpskega wellnessa. Prvo kar nam je bilo (poleg čudovitega hotela seveda) mamljivo je bila hrana in osvežilni napitki (krasni soo) :D



Medtem ko smo vse napadale hrano, fotografirale itd. nam je vodja wellnessa, Simona, predstavila zgodovino le-tega. Zanimivo je da se je voda katero črp pod zemljo je polna mineralov, ki blagodejno učinkujejo na naše telo, sploh pa zaradi nevtralnega pH. V tej vodi je odstotek klora tako majhen, da ga pri merjenju sploh niso zaznali. Voda ima idealno razmerje med kalcijem in magnezijem (2:1). Ko vodo izčrpajo iz ledeniških jezer pod zemljo je voda mrzla, zato jo ogrevajo, v povprečju pa ima temperaturo okoli 30°C. Kmalu bo mogoče ledeniško vodo tudi kupiti.





Nato smo si ogledale vseh 5 tematskih sob, ki so del alpskega wellnesa. Vsaka tematska soba je označena z imenom in predstavlja enega izmed 5 naravnih elementov. Nekaj teh tematskih sob lahko vidiš na slikah zgoraj. Kar je seveda nas najbolj zanimalo je bil itak center lepote, kjer ponujajo različne storitve, naredite si pa lahko tudi dobro zalogo Afroditinih izdelkov, če Rusinje ne pokradejo vsega :D.






Kasneje smo se odpravile vsaka v svoj kotiček, sama sem bila v vodnem svetu, ker me voda zelo zrelaksira, sploh med šolskim letom. Voda je sicer meni malenkost premrzla, ampak sploh nisem vonjala tistega nadležnega klora. Ob 3h smo se skupaj s Tanito in Evo odpravile nazaj do Ljubljane in se v upanju na ponovno srečanje poslovile. Ker seveda nisem premišljevala na nič drugega kot na hrano, smo se na koncu z družino odpravili še v City park na "večerjo". Med vožnjo domov začuda nisem zaspala, ampak se "igrala" z "igračko" iz muzeja iluzij in držala moje možgane pripravljene na učenje matematike. :D





Hvala vsem čudovitim dekletom za družbo, Gordani za povabilo, Simoni za čudovito predstavitev in darilce,  <3

Se tipkamo,
Laura♥