četrtek, 22. september 2016

Jesensko-poletni look

Živjo punce!
Poletje se poslavlja in s tem se začenja sezona temnih odtenkov, vpadljivih ustnic itd. Danes imam za vas pripravljen look, ki je dokaj preprost in vsaj meni predstavlja to vmesno obdobje med poletjem in jesenjo. Tole se zgodi če na temen očesni makeup dodaš malenkost svetle senčke. ;)


Najprej sem v gubo zabrisala mar rjavo-sivkasto senčko da je kasneje lepo viden prehod. Nato sem v zunanji v in tik pod očesno gubo zabrisala vijolično senčko. Nato sem na zunanji in notranji v kotiček nanesla rdečo senčko in ji zabrisala robove. Na koncu sem na center veke samo še nanesla zlato senčko in jo spet rahlo zabrisala.




Uporabila sem:
• Revlon Colorstay foundation 200 Nude
• Bell cosmetics concealer 01
•Rimmerl Hide the blemish concealer 01
• Essence Lights of orient bronzer 02
• Essence The glow must go on bronzer
• Essence The glow must go on "highlighting blush"
• Bh cosmetics 88 eyeshadow palette
• Catrice Absolute matt palette
• Deborah Milano liquid lipstick 03


Upam da sem ti dala vsaj malenkost inspiracije da poustvariš kaj podobnega,
hvala za branje,
Laura ♥