četrtek, 15. september 2016

2 bronzerja, ista znamka :)

Bronzer je v letošnjem poletju bil eden mojih must have izdelkov, ampak vedno sem se vračala k dvema, katerima skupno je le to da sta iste znamke. Essence je ena tistih znamk, ki pri večini izdelkov ponudi odlično razmerje med ceno in kakovostjo, tudi pri bronzerjih.



Danes bom primerjala dva bronzeja iz dveh različnih kolekcij in to tistih dveh, ki sta mene v zadnjem letu najbolj navdušili. 

LIGHTS OF ORIENT - 02 Oriental beauty


Nič ne traja večno, tudi tale bronzerček ne, sploh ker je iz moje Essencove najljubše omejene kolekcije do sedaj! Govorim o Lights of orient kolekciji, ki je požela val navdušenja, največ se je govorilo prav o njem. Je navaden bronzer z oranžnim do rdečkastim podtonom (odvisno na kakšen način ga uporabljaš). Super je ker ti da tak "sunkissed" look, sploh na čelu. Je suuper pigmentiran in se lepo zblendira. Kar je še posebej zanimivo je tale šimrasta "pikica" na sredi preostalega mat produkta. Ko to dvoje združiš se nekoliko posvetli in ima bolj oranžkast podton. Glede obstojnosti ni najboljši, saj na koncu dneva skoraj ni več nič.


Embalaža mi je super kjut in povsem všečzaradi svoje oblike, saj ni okrogel kot ponavadi, ampak kvadraten. Na splošno mi je super, edino obstojnost me ni ravno prepričala.
Ocena: 4/5

BLOGGERS' BEAUTY SECRETS - THE GLOW MUST GO ON PALETE



Tole paletko sem prehvalila po dolgem in počez in je moja go to paletka, tudi ko kam potujem se vedno najde v moji torbici.:P Vsebuje dva bronzerja, eden je svetlejši in je moj najljubši, drugi je malenkost temnejši in ga niti ne uporabljam veliko, še največkrat pa ju pomešam in da eno čudovito barvo, za spet lep "sunkissed" look, odlično poudari lička, še bolje pa temena poudari čelo oz. temena. Sta zeloo pigmentirana in trenutno moja najljubša. Všeč mi je da se lepo razmaže. Obstojen je približno tako kot bronzer iz kolekcije Lights of orient.

Pri pakiranju me je malenkost zmotilo to sta bronzerja skupaj in ne v ločenih "škatlicah", čeprav sta oba bolj kremna. Ne glede na to je najsvetlejši odtenek moj trenutni najljubši.

Ocena: 4/5


Na splošno sta mi oba bronzerja super, vendar mi je svetlejši odtenek iz Glow must go on paletke dosti ljubši, sploh ker ni tako prašnat kot tisti iz Lights of orient kolekcije. Well done Essence!♥


Hvala da me bereš,
Laura♥