sreda, 10. avgust 2016

Reina de colores

Ni skrivnost da obožujem dneve ko mi ni treba migniti, nanesti pudra ali maskare, še manj senčila ali pa šminke. Vseeno pa je poletje čas ko z veseljem oblečem majice živih barv, nosim šminke, v glavnem obožujem barve. Že nekaj časa sem želela ustvariti barven look, vendar sem bila prelena za to hahah, danes pa sem se vendarle "spravila" zraven in ustvarila nekaj barvitega s samo korektorjem.







Uporabila sem:

Obraz:
- Bell cosmetics liquid concealer 01 
- Essence lights of orient bronzer 02 oriental beauty
- Catrice gradiation blush C01 Waterloo sunrise
- Essence the glow must go on highlighter

Oči: 
- Essence the glow must go on cinnamon eyeshadow
- Catrice absolute matt palette
- bh cosmetics 88 colorshimmer eyeshadow palette 
- Essence waterproof eyeliner pen
- Essence get big lashes volume curl mascara

Ustnice:
- Catrice ultimate stay lipstick 070
- Bell cosmeticsmatt royal lipstick 05

Hvala da me bereš,
Laura♥