četrtek, 25. avgust 2016

Obožujem jih!

Vsak izmed nas ima različen okus in različne želje. Tudi blogerke imamo različne stile pisanja, različne okuse, različne stile in različne vizije o blogu. Nisem edina, ki si med stotinami blogov in youtube kanalov izbira sebi primerne, zanimive.

1. NIKKIETUTORIALS

Oh tale punca! Na snapcahtu jo imam shranjeno kot HIGHLIGHT MUM, ker to preprosto je. Je čudovita, z otroškimi ličili je ustvarila makeup, ki ga jaz ne ustvarim niti z navadnimi ličili! :O Kar me pritegne pri njej je navdušenje nad kozmetiko, sploh pa nad vsemi bleščečimi stvarmi. Spremljam vsak njen video (kadar uspem).

Najljubši video: https://www.youtube.com/watch?v=6aeE5LXujC4

Youtube kanal
Spletna stran


2. DESI PERKINS

Tale punca je suuper! Obvlada makeup tehnike, sploh pa mi je všeč njen stil oblačenja. Kljub temu da obožuje nude oči, menim da ji katera koli barva ODLIČNO popestri obraz. Kar me pri njej pritegne je njena lepota! :O Po mojem je ena izmed najlepših youtuberk. ;)




3. LUSTRELUX

Desijina najboljša prijateljica, tako sem tudi prišla do njenega kanala in kar me je privlačilo je njena pristnost, pozitivnost. Je ena izmed redkih ljudi, ki me nasmehne ko se počutim čisto na tleh. Njeno pravo ime je Katy, ima dva čudovita psa in seveda je tudi ona poročena.

Najljubši video: https://www.youtube.com/watch?v=XD8RO811Y2M

Youtube kanal
Spletna stran


4. LAURA LEE

Prvo kar me je pritegnilo pri tej youtuberki je seveda ime hihi. Ni skrivnost da mi je zelo všeč moje ime. Drugo pa je dejstvo da obožuuje nude šminke, glosse, tekoče šminke itd. in ni skrivnost da tudi jaz obožujem nude stvari. ;) Je zelo pozitivno naravnana oseba, všeč pa mi je da se ne pretvarja in je to kar je, se ne pusti ostalim. ;)




Hvala da me spremljaš,
Laura♥