sobota, 13. avgust 2016

Najbolj muhasta in lena oseba na svetu! :D

Res je da na svetu ni dva popolnoma enaka človeka. Sem popolnoma drugačna od vseh mojih sorodnikov, prijateljev...

1. Sem zelo muhasta. :D
 2. Vedno povem svoje mnenje (predvsem pred sorodniki).
3. Hitro se razjezim. :P
4. Sem najbolj lena oseba na svetu hahah. :D
5. Potrebujem vsaj 8 ur spanca, drugače ne funkcioniram. :D
6. Obožujem nude stvari: šminke, senčke, VSE!

Vir: tumblr

7. Imam 2 brata in sestro in vsi so mlajši.
8. Presenetljivo ali ne, obožujem telenovele. :)
9. Za mano je 7 let učenja igranja klavirja in kitare.
10. Obožujem tuje jezike, sploh italijanščino, španščino, francoščino.
11. Bleščice so laajf. *-*

Vir: tumblr

12. Rada imam če je vse organizirano, pospravljeno, sploh pa DIY - je. *-*
13. Če si danes pospravim sobo bo jutri 100% že razmetana. :D
14. Verjamem v horoskop in sem ponosna levinja. :P
15. Moja najljubša jed je itak pica. :D
16. V enem dnevu bi lahko pojedla tudi do 3 cele čokolade (mogoče še več :D).
17. Moje najljubše youtuberke so: Nikkietutorials (loveee this gurl♥), Desi Perkins, LustreLux, Laura Lee, rachhloves.

Vir: Nikkietutorials tumblr

18. Imam poseben jutranji ritual: vstanem ob 5:25, poležim do 5:35, se uredim do 5:50, potem zajtrkujem in ob 6:15 grem na avtobus.
19. Ker imam rada minimalističen makeup, ne maram ko se kdo v šoli nališpa do onemoglosti. :/
20. Imam bosanske gene. ;)
21. Glasba je moje življenje!



Hvala da me bereš,
Laura♥