petek, 01. julij 2016

Tole imam pri Essence in Catrice najraje

Včasih se mi preprosto zgodi da grem skozi mojo shrambo ličil in poskušam dobiti nov navdih. Tokrat sem skozi rutinski pregled haha opazila da imam res ogrooomno ličil od Essenca, vendar kljub temu me vsa niso tako zelo navdušila, zato sem naredila selekcijo tistih, ki so res bombastična. Videla boš lahko tudi moje Catrice favorite, ki me zadnje čase res navdušuje ;) 


CATRICE



Catrice Liquid metal eyeshadow 030 We are the Champagnes

Te senčke sem si ogledovala dobre 3 mesece (minimalno) preden sem se odločila da eno nujno rabim v svoji shrambi.;) Odtenek 030 je zlato-bronast in čudovito poudari veke. Nosila sem ga čez dan in je popolnoma ostala na vekah. Sploh če se pogovarjamo o pigmentiranosti me vedno vrže na rit haha, čeprav to ni najbolj vidno na sliki.:/




Catrice glam&doll volume mascara

O tej maskari sem že pisala, navdušila me je predvsem ker razporedi trepalnice tipi topi. Želela bi si več volumna vendar je trenutno moja najljubša maskara, več preveri tukaj.;)


Catrice ultimate stay 070 Plum&base lipstick

Kot večina vseh ličil je tudi ta šminka prišla v mojo zbirko čisto nepričakovano:) Enak odtenek sem iskala celoo večnost imela pa sem ga dejansko pred nosom :P Čisto odštekan odtenek, ne preveč temen, še vedno nekaj med vijola in roza barvo. Ta šminka je prišla med moje favorite predvsem zaradi barve, saj jo je težko skombinirati in nekako ni moj vsakodnevni odtenek.


Pigmentiranost je res super in nanaša se res hitro.;)


Catrice Absolue matt palette

Tale paletka je 100% pisana meni na kožo! Četudi se trudim da bi uporabljala čim več bleščečih senčk, NE MOREM PREKO TE PALETKE! Kot lahko vidiš sem jo res ogromno uporabljala, bela barva super poudari obrvi, roza barva, ki je skoraj bela, se pri meni uporablja kot "podlaga", svetlo rjavi barvi kot prehodni barvi, temnejši dve pa sta kot nalašč za poudarjanje zunanjega kotička oči. 


Paletko sem že opisala, tako da lahko o njej več prebereš tukaj. ;)


ESSENCE


Essence 01 i love my golden pumps osvetljevalec 

Edini minus tega osvetljevalca je da je v omejeni kolekciji!:( Je noooro pigmentiran in lepo obstojen. Kar je najpomembnejše, da prečudovit lesk in ni nič preveč zlate barve, kajti meni so všeč tisti, ki se "prilagodijo" barvi kože. 



Essence 02 oriental beauty bronzer

Sper ena in edina negativna stvar: OMEJENA KOLEKCIJA! V tole stvarco sem se zaljubila takoj! Lepo pigmentiran, lahko ga uporabljaš čisto matt ali pa dodaš shimmer in še lepše poudari tvoj obraz. Super je da ni res ZELO pigmentiran, saj že zdaj vedno nanesem preveč bronzerja na obraz, kaj bi se dogajalo šele takrat haha, poleg tega se lepo zblendira. Swatch lahko vidiš na sliki zgoraj. 


Essence the glow must go on palette

Paletka, kjer boš zopet našla vse za senčenje obraza. S tole paletko je me je Essence prepričal da ve kako se stvarem streže! Pigmentiranost je TOP! Osvetljevalec, bronzerja, senčki in blush! Vse je top of the top! Predvsem sta me presenetili senčki, ki sta izjeemno pigmentirani, pa osvetljevalec je bomba, od bronzerjev pa mi je najbolj všeč svetlejši odtenek, saj res da občutek lepo osenčenega obraza.




Essence 01 We ♥ arabian nights palette

Nude senčke? Jap, to je to, vse kar rabim! Tale paletka je zadetek v polno, niti za sekundo mi ni bilo žal da me je nekaj pičilo in sem je dala v košarico v tuš drogeriji. Senčke noro pigmentirane, obstojne in kar mi je še posebej všeč, so delno kremne in ne toliko v prašnati obliki. Po urah nošenja se ne "vrine" v gubo. Ampak že spet iz ta omejene kolekcije:/




Kako ti je všeč moja izbira Essence in Catrice izdelkov?

Vesela bom vsakega tvojega komentarja,
hvala za branje,
Laura♥