torek, 26. julij 2016

Moji prvi 3 avon laki

A veš za tisti občutek ko bi rad preizkusil neko kozmetiko, ampak te nekako ne prepriča? No, meni se je to zgodilo pri Avon kozmetiki. Poznam jo že celo večnost, ampak sem vedno imela občutek da je to le ena "cheap" kozmetika. Dejansko še danes ne vem zakaj, potem pa sem začela brati lepotne bloge in vse (skoraj ;)) so bile navdušene nad to kozmetiko. Po naključju sem sodelovala v nagradni igri bloggerke z bloga Brownimalist za tri Avon lakce in po naključju so romali k meni ;) 

  

INKY BLUE - MATTE 



Moj prvi MATTE lakec eveer! In sploh ne veš kako navdušena sem nad barvo! ;) Čeprav skozi embalažo izgleda bolj vijoličen kot moder, se ob nanosu posuši v modro. Seveda sem morala lakec nanesti takoj ko sem ga dobila, ker me je kar klical haha. Se ekspresno hitro posuši, vendar me je glede obstojnosti razočaral, saj se je že po prvem dnevu začel krušiti, tako da sem ga po drugem dnevu odstranila. :/




SHEER CITRUS - NAILWEAR PRO +



V marelično-roza barvo sem zaljubljena že od nekdaj, kar pojasnjuje tudi dejstvo, da je takih barv v moji zbirki lakov največ. Nisem namreč fan zelo vpadljivih, temnih odtenkov. Eden takih odtenkov se je zopet pridružil moji zbirki. Sheer citrus je lak res za tiste, ki obožujete lahke lake, umirjenih odtenkov. Zdrži cel teden, čeprav se začne "krhati" in ni več tako lep kot po nanosu.



Za dobro prekrivnost rabiš najmanj 2 nanosa, saj 1 ne zadostuje. 




DIAMOND SHATTER



Vedno ko se govori o bleščicah in vseh teh zadevah ki se svetijo, sem vedno zraven! Čisto res, obožujem highlighter, celo mizo sem si uredila z bleščicami... Zakaj ne bi nosila bleščice še na nohtkih? Jup, tudi za to so poskrbeli pri Avonu. Pa vseeno menim da se mi na nohtih čisto nic ne "pašejo". Nisem oseba ki bi stalno nosila bleščice na nohtih. Vseeno se lakec lepo nanaša, vendar za dovolj "doze" bleščic rabiš vsaj 2 nanosa. Z tem lakom se mi dogaja podobno kot z matte lakom, se hitro kruši in zato tudi hitreje "izgine" z mojih prstkov.


Na splošno so mi laki všeč, vendar je pri njih problem predvsem obstojnost. Ko te popolnoma navdušijo z barvo se popolnoma razočarajo z obstojnostjo. Prvi vtis ni ravno brilijanten, pa vendarle mislim da Avon ni slaba kozmetika. ;)

Hvala da me bereš,
Laura♥