nedelja, 19. junij 2016

Vojna osvetljevalcev! In najboljši je...



V zadnjem času se v mojem življenju (ko govorim o makeupu seveda :D) vse vrti okoli osvetljevalcev. Sprašujem se kateri je boljši, vedno znova me vsak navdušuje, vedno znova kolebam med enim in drugim, preizkušam različne tehnike... Ti je to kaj znano? ;) V nadaljevanju preveri kateri trije so me preprosto navduušili.



Tokrat bo govora o osvetljevalcu znamke Bell cosmetics, ki v zadnjem času neustavljivo navdušuje in dveh osvetljevalcev že ustaljene in glede na ceno neverjetno kakovostne znamke Essence. Pa poglejmo kako so se odrezali ti trije bombastični highlighterji ;)

ESSENCE MERRY BERRY HIGHLIGHTER


Za ta highlighter sama trdim da je že "stari", čeprav sem ga dobila decembra oz. januarja hihi. No ko sem ga zagledala me je preprosto prepričala embalaža, nevem kaj se dogaja ampak me Essence vedno prepriča z embalažo in ja sploh se nisem mogla upreti tem prelepim zvezdicam, ki so zdaj na žalost že izginile:/ Saj se vidi da sem ga ogromno uporabljala kajne haha?



Prvi vtis je bil WOW! Prisežem, je noooro pigmentiran, ki sprva izgleda zlato, vendar ko ga naneseš na obraz ima roza podton, ki se popolnoma zlije z tenom moje kože in da tak svež, zdrav izgled, čeprav na eleganten način.



Zdrži skoraj cel dan vendar s sčasoma lesk izgublja, kar sem videla tudi kot minus. 
Kar me je še bolj prepričalo v nakup je bila količina! Za okoli 3-4 evre dobiš 9g izdelka! Imaš ga lahko za celo leto. ;)

Edini problem je da je bil ta osvetljevalec del kolekcije Mery berry in je že iz prodaje :/

BELL COSMETICS HIGHLIGHTER



Tale highlighter je zadnje čase hvaljen še in še, torej vsekakor ni mogel mimo mene hihi ;) Najprej nekaj glede barve, sprva izgleda zlata vendar izpade s hladnim podtonom, vleče na modro barvo, kar na mojem tenu ne izpade najbolje. 


Zelo lepo je pigmentiran in moraš res paziti da ga ne naneseš preveč;) Kar mi je posebej všeč je embalaža, saj je zelo preprosta in tanka, tako da ga lahko hitro pospraviš v manjšo torbico.



Skozi dan je lepo opazen vendar začne čez dan bledeti in ne zdrži res ceel dan;) Vsekakor pa je nujen v tvoji makeup torbici, saj boš nad njim siguuurno navdušena ;)

Za okoli 4-5 evrov dobiš 7 g izdelka. Na srečo je tale osvetljevalec v redni prodaji in ga lahko dobiš v Tuš drogeriji, Maxi-ju ali na njihovi spletni strani. 

ESSENCE HONEY GLOW HIGHLITER (IZ PALETKE GLOW MUST GO ON)




Tale highlighter se je pri meni pojavil čiisto nepričakovano! Nahaja se v eni izmed najbolj posrečenih Essencovih paletk iz kolekcije Bloggers edition, ki so jo ustvarile blogerke, Glow must go on, kjer prejmeš še 2 bronzerja, leeepo rdečilo in dve mat senčki. 

Če se vrnem k osvetljevalcu, je lepe zlate barve, ki res lepo poudari lička in moraš zeloo paziti da se ne boš v celoti svetila hihi. ;) In ja res je zelooo pigmentiran, kar umiram ko ga vidim haha;) 



Je moj favorit prejšnjega tedna, nosila sem ga vsak dan in zdržal je skoraj cel dan, glede na to da je korektor po nekaj urah bil že neviden, je osvetljevalec zdržal veliko več. 

Če imaš možnost, pojdi po tole paletko, ker ti zagotovo ne bo žal! Dobila boš en super osvetljevalec, rdečilo, dva bronzerja in dve čudoviti mat senčki za ceno 5 evrov. ;)

In na koncu me je najbolj prepričal 

ESSENCE HONEY GLOW HIGHLIGHTER♥

Si preizkusila katerega od njih? So te prepričali? Kateri so tvoji must-have osvetljevalci?

Hvala da me bereš in za vsak tvoj komentar,
Laura♥