četrtek, 09. junij 2016

New in may 2016

Že kar krepko smo zakorakali v junij, torej vam dolgujem izdelke, ki so se v mesecu maju pridružili moji zalogi, ki vsak mesec bolj raste, čeprav ene produkte nisem uporabljala že celo večnost haha. Ti je to kaj znano? ;) Torej to so moji new in may izdelki ;)


BELL COSMETICS HIGHLIGHTER



Po vejretno 2 tednih lahko vidiš da sem ga uporabljala že oooogromno. Zakaj? Ker je preprosto najboljši! Na obrazu zdrži cel dan in da čisto naraven lesk! Opozarjam te; NIKOLI VEČ GA NE BOŠ ZAMNJALA! ;)


BELL COSMETICS CONCEALER


Še en izdelek od Bell cosmetics. Znamka zadnje čase res navdušuje in v tuš drogeriji se vedno naprej ustavim pri tem stojalu *-*.
Katja iz Viva la vida (že spet kriva haha) je bila z njim zadovoljna, vendar meni ne prekrije "črt" pod očmi, žal. Je super za osvetljevanje, sama imam odtenek 01 in je reees svetel. Za vse ki nimate tako izrazitih kolobarjev pod očmi, bo popoln. ;)


ESSENCE LIGHTS IN ORIENT EYESHADOW PALETTE




Toliko je bilo cirkusa (v dobrem smislu) okoli te omejene kolekcije, da sem si poleg bronzerja, ki me je totalno navdušil, morala privoščiti tole čudovito paletko zgoraj. Zraven dobiš še čopič, ki pa ni navdušujoč. Barve so meni čisto pisane na kožo, vendar razen mat senčke niso tako zelo prašnate, so kar malenkost kremne. So visoko pigmentirane in preprosto SUPER! V živo so odtenki še boljši ;)


CATRICE LIPSTICK 070


 Moj prvi vijolični odtenek in preprosto sem navdušena nad to1le barvo. Za catrice sem se odločila, ker slabo poznam znamko in je čas da jo malenkost bolj spoznam. Glede obstojnosti ne morem povedati veliko, saj je ne nosim veliko. Je pa odtenek woow!*-* Iskala sem tale odtenek že dolgo in končno se je naselil pri meni haha. Pigmentiran, skratka do zdaj super. ;)


AFRODITA SECRET GARDENS SHOWER GEL - LOVELY ROSES


Moj prvi afroditin shower gel in diši omamnoo! Sicer me bolj spominja na bezeg kot na vrtnico, ampak se obdrži dolgo časa na koži. Lepo jo neguje in navlaži. Meni mozoljčki ne rastejo več tako hitro, skratka super izdelek, popoln za vroče dni! ;)


SYOSS KERATIN  SHAMPOO&CONDITIONER

SHAMPOO


Tale šampon sem videla v videu vlogerke Leje (poglej si ga tukaj) in si ga takoj priskrbela. Glede na to da izgledajo Lejini lasje tako dobro se morala to čudo nujno sprobat hihi. Od njega sem pričakovala veliko! Šampon ima dober vonj in kristalčke, je takšen zlat. Lasem da lesk in tudi mastijo se ne toliko. Vendar je ta šampon v prvi vrsti namenjen za krepitev in da lasem izboljša stanje konic. No v mojem primeru se to ni zgodilo, žal. Konice so ostale v enakem stanju - razcepljene. Tudi mama je poskusila in ji je bil na nek način všeč, je pa povedala tudi da se ji je vrnil prhljaj. Meni se čez dan lasje hitro zlepijo. Je v tem nekaj dobrega in negativnega, na splošno pa menim da je OK, bi pa lahko definitivno naredil kaj več. ;/ 


CONDITIONER


V filmu je Leja predstavila tudi conditoner, dodatek k šamponu iz iste kolekcije, katerega sem dobila malenkost kasneje. Je bel in bolj trde oblike, ni tekoč, kar me je sprva čudilo, vendar sem se že zdaj navadila. Ko si ga nanesem je občutek super, ko pa ga sperem, se lasje zdijo lahkotnejši, kar je pri meni super, saj imam res goste in težke lase. Lasem da nekaj leska, vendar kot že pri prejšnjem ne "popravi" razcepljenih konic. :/ Mnenje je enako, je OK, sploh za tiste, ki imate gostejše lase, vendar ne obnovi las, tako kot bi si želela. Je pa popolnoma odvsino kakšno je lasišče in las sam, mogoče bo kateri od vas kaj izboljšal, vendar po mojem mnenju nič zelo. 


Kot si lahko ugotovila sem v mesecu maju veliiko nakupovala :D, nov juniju sem kupila že toliko, kot zgoraj, pa še na polovici junija nismo :D No vsekakor so me nekateri produkti popolnoma navdušili (OSVETLJEVALEC!!). 

Upam da si ob branju uživala,
Laura ♥