petek, 17. junij 2016

Da bodo trepalnice tipi topi ;)


A veš tisto ko dobiš še eno maskaro in je embalaža tako kjut, da jo moraš takoj sprobati?
No, meni se je zgodilo isto ko sem videla kakšno "akcijo" imajo na Tuš drogerija fb strani, podarili so namreč 50 Catrice Glam&doll maskar v vsaki prodajalni, vse kar si morala narediti je podati svojo oceno. In tukaj je! ;)


Verjetno se zdaj sprašuješ kaj je tako "kjut" pri tej embalaži, ker je klasično črna in samo z napisom, vendar je posebna predvsem zaradi krtačke, ki je čisto tanka in super loči trepalnice eno od druge. Poleg tega ima črto, ki naredi izgled še bolj privlačen. 

Tale maskara je kot nalašč za vsakodnevni makeup, sploh če nočeš pretiravati. Na začetku da nekaj volumna, vendar se ta volumen čez dan izgubi in opaziš le lepo razporejene trepalnice. 


Ščetine so kratke in poskrbijo da se trepalnice uvihajo. Bila sem v šoku ko so se mi trepalnice v zunanjem kotičku očesa zelo lepo uvihale in tako ostale cel dan! 






Čeprav si nikoli ne namažem spodnjih trepalnic, ker jih vedno čisto preveč namažem, sem tokrat poskusila in WOW! Lepo jih poudari, ne preveč ravno toliko da se vidi in je odlično za vsak dan. Da obožujem malo makeupa vsak dan zdaj ni več skrivnost, zato je ta maskara super, ker lepo zmerno poudari trepalnice in ne naredi pajkastega videza.

Kaj imaš raje? Preprost ne preveč vpadljiv makeup ali se mora maskara nujno videti v vsem svojem siju? ;)

Hvala ti za branje in vsak komentar, 
Laura♥