petek, 20. maj 2016

To je 5 izdelkov na katere prisegam!

Tale objavica bo moja prva v kateri ti predstavljam moje TOOP izdelke. V glavnem so to izdelki za obraz in oči, ker to največ uporabljam.



#5 DEBORAH MILANO ABSOLUTE VOLUME MASKARA

Tale maskara zažiga! Je preprosto najboljša maskara kar sem jih do zdaj preizkusila. Primerna je za šolo, pa tudi vpadljivejše looke. 


 Sicer nekaterim ni najbolj všeč ampak meni je in ustvari super volumen in lepe trpalnice. Definitivno ena izmed najboljših maskar. Več o njej si lahko prebereš tukaj.;)



#4 BH COSMETCS 88 COLOR SHIMMER PALETTE

Barve, barve in barve! Takole bi lahko opisala eno izmed najboljših paletk eveeer. Ja prav si prebrala. Govorim namreč o bh cosmetics 88 color shimmer paletki, ki ima vsee barve za popoln makeup pa še več.;) Če si zaljubljena v barve, jo nujno rabiš. Res je da so samo šimraste in satenaste pa vendar      č-u-d-o-v-i-t-e! Več o odtenkih preberi tukaj.;)


Če si zaljubljena v barve, jo nujno rabiš. Res je da so samo šimraste in satenaste pa vendar      č-u-d-o-v-i-t-e! Več o odtenkih preberi tukaj.;)


#3 NIVEA AFTER SHAVE BALM

V tem trenutku se sigurno sprašuješ kaj dela moški losjon za po britju med mojimi favoriti. Naj ti pojasnim da ga lahko uporabljaš kot primer in bo oodlično zadržal tvoj makeup na obrazu cel dan, skozi vse obveznosti in stresne situacije. Pomembno je da uporabljaš tistega z 0% alkohola.


Je zeloo tekoč in bele barve, tako da je treba paziti koliko ga daš na roko. 
 Meni makeup začuda zdrži cel dan, tudi bronzer in blush, ki najpogosteje takoj zbledita.:/
Dobiš ga praktično povsod, Mercator, Tuš, Spar...


#2 MISSHA BB KREMA 

Lahkotnost in prekrivnost sta glavni značilnosti te kremice. Na tvojem obrazu bo "zradirala" vse podočnjake, temne kolobarje okoli oči, mozoje, skratka vse! Tukaj boste na svoj račun prišle tiste s svetlo poltjo, saj sta na voljo le 2 odtenka, najsvetlejši pa je že čisto bel;) Navdušila me je ker zdrži na obrazu cel dan, tudi brez primerja oz. baze! Več o njej si lahko prebereš tukaj. ;)
Dobiš ga lahko na njihovi spletni strani. Odtenek 1 lahko kupiš tukaj, odtenek 2 pa tu.



#1 REVLON COLORSTAY PUDER

Polnoprekriven, kompakten, lahek... Takole bi na kratko in najbolje opisala Revlonov colorstay puder, ki je eden najboljših pudrov eveer! Nujno ga preizkusi! Dal ti bo polno prekrivnost, obenem pa je lahek za nositi. Sem te navdušila? Če ga še nimaš ga nujno rabiš, saj ga ne boš več hotela zamenjati!


Ima en minus, iz tube (stekleničke) ga dobiš skozi luknjo in ga pride ven ponavadi preveč.:/


Kupiš ga lahko v nekaterih Müller poslovalnicah, Dm trgovinah, boljših drogerijah. splet, klikni tukaj (ta odtenek uporabljam jaz).


Takole, tole so moji TOP izdelki. Res da jih ne uporabljam vsak dan, Missha BB kremo skoraj nič ne uporabljam, ker imam le testerčke, seveda pa bom v bližnji prihodnosti (ko malce prihranim hihi) kupila tole čudo. Kako vam je všeč moja izbira? Kateri so tvoji Top izdelki? 

Hvala za branje,
Laura♥