ponedeljek, 16. maj 2016

April favorites

Mesec april je že krepko naokoli in čas je da se malo razpišem o mojih nakupih oz. izdelkih, ki sem jih uporabljala največ (v to nisem prištevala teh, ki jih uporabljam vsak dan).




Definitivno eden najboljših nakupov je Essence Lights in orient bronzer v odtenku 02, torej najtemnejši.
Sestavljen je iz bronzerja in highlighterja, jaz ju uporabljam skupaj. Sicer pride malce bolj oranžkasta barva ampak lepo poudari ličnice.;) Embalaža je super, tako kot vedno pri Essence stvareh hihi. Zelo priročno, zlahka ga spraviš v majhno torbico. Navdušil me je s svojo pigmentiranostjo in prelepo barvo, ki super poudari ličnice. O tem bronzerju zadnje čase berem le pozitivne ocene, kar lahko potrdim;) Super stvar, ki bo prišla najbolj prišla prav poleti.;)


Tale šminkica je bil zadetek v polnooo. Zakaj mi je tako všeč? Zaradi barve! Je popolna nude barva, ni čisto čisto nude, ima namreč roza podton oz. že počasi prehaja na temno barvo. Ampak kot ljubiteljici nude stvari pride ta šminkica veedno prav, nosim jo praktično na vsakem "pomembnejšem" dogodku haha. Obstojnost ni sicer nekaj top top, ampak zdrži tja do 4 ure, seveda začne bledeti. Ampak na splošno well done Bell Cosmetics.;)


O tej CC kremi se že dosti govorila na blogu in družabnih omrežjih. Prekrivnost je glede na dejstvo da je to vendarle CC krema odlična, ne prekrije sicer mojih kolobarjev okoli oči pa vendar. Tudi sama znamka je v zadnjem času zelo popularna, trenutno pa preizkušam tudi njihov korektor. V aprilu ga nisem veliko uporabljala pa vendar med podlagami največ. Več o njen si lahko prebereš tukaj;)


Moj favorit meseca aprila je tudi tale eyeliner, čeprav vodoodporen (bi moral biti) ni, je prekrivnost super in z lahkoto zarišeš popoln eyeliner. Izdam ti majhen nasvet kako se izučiti v risanju "popolne črte". Vsak dan preden očistiš obraz poskusi narisati čimbolj popolno črto, vadi vsak dan in verjami da ti bo uspelo. Meni zvečer to predstavlja zabavo in ne toliko vajo, ampak se splača;) Tudi o tem izdelku sem se bolj podrobno razpisala, poglej tukaj.;)

Upam da si uživala v objavi, vsekakor so to moji favoriti, zanima kateri so tvoji favoriti?;)

Ne pozabi da zveste bralce nagrajujem;)

Pozdravček in hvala za branje,
Laura♥