sobota, 09. april 2016

Vsakdanji makeup za drzne (z zeleno in rdečo)

Rdeča. Kdo pa je ne mara? Taka popolna barva za poživitev vsakega looka. No večinoma se resda uporablja na ustnicah, tokrat pa sem se odločila temu letošnjemu trendu nasprotovati in dati malo rdeče na moje očke. En podoben look sem že naredila, bil je moj prvi, vendar sem tega "izboljšala", dodala malo več barve... No če te zanima, kaj sem ustvarila si poglej v nadaljevanju. ;)


Na zgornjo veko sem nanesla v gubo rdečo senčko in jo zmešala z malenkost črne barve v zunanjem v predelu oči. Na sredino veke sem nanesla shimmer belo senčko in s tem posvetlila veko. Isto shimmer senčko sem nanesla še v notranji v kotiček očesa in sem z zgornjo veko zaključila. Nič težkega kajne?


Tudi na spodnji veki nisem komplicirala. Da sem ustvarila lep kontrast sem potrebovala le dva različna ampak podobna odtenka turkizne barve. Vzela sem eno malenkost bolj zeleno in za odtenek bolj modro. Zeleno sem nanesla v levi kotiček spodnje veke, modro pa v desni kotiček spodnje veke, kar sem nato lepo zabrisala da se prehod ne opazi. Nanesla sem še maskaro in oči so že končane. 
Za vse, ki imate rjave oči kot jaz je zelena barva super da narediš oči bolj vidne in on point. 


Na obraz sem nanesla mojo stalnico že kar nekaj mesecev, Revlon puder, obraz sem osenčila z Makeup revolution bronzerje, Essence osvetljevalcem in Essence Cinderela blush. 


Ustnice sem poudarila z roza City Color glossom in že sem bila nared.;)


Upam da ti je bila objava všeč in da se boš odločila poustvariti tale look, ker je res zelo lahek za ustvariti, pa tudi za tiste, ki želite posebne dneve narediti malo ekstra z makeupom.

Lepo bodi,

Laura♥