petek, 29. april 2016

Squats vs. seven minute workout (moje mnenje)

Ok, vsi vemo da telovadba deluje blagodejno oz. dobro na naše telo, vse pa je odvisno kakšne vaje delaš in kaj je tvoj cilj (večja ritka, mišice...). Sama ne telovadim veliko, no vsaj do januarja letos sem sovražila telovadbo, pa sem vseeno suhica, brez vsakih oblin, potem pa me je nekega dne prešinilo: " Laura, rabiš mišice!" In od takrat naprej ko sem opazila novo aplikacijo Seven minute workout na blogu Angel beauty blog sem začela redno, vsak dan, telovaditi. In kakšni so rezultati z počepi in sedem minutno vadbo? Beri dalje;)



SQUATS -  POČEPI 

Počepi bi naj naredili ritko bolj okroglo in "sočno". Pa vendar moraš pri tem paziti da tvoja kolena ne sekajo konic prstov na nogi in cel kup drugih stvari. Verjetno to že veš. Moje mnenje je da počepi niso tako zelo učinkoviti za zadnjico, če seveda delaš vse v enem "šusu" oz. vmes ne narediš nobene druge vaje. Zakaj? Ker po mojem mnenju mišice samo preobremeniš in niso "sposobne" delati cel čas eno in isto vajo, sploh pri squat challengu ko na koncu delaš na dan okoli 200 počepov.
Problem pri meni je tudi, da zelo verjetno delam napačne počepe (začne me boleti hrbtenica), kar vse še dodatno poslabša.:/

Vmes naredi kakšno vajo za roke, skleci so zelo dobra izbira, plankanje je odlično za celo telo ali pa smo poskakovanje na mestu.


7 MINUTE WORKOUT


Tale vadba je za celo telo, ne le za ritko. Mene je kar posrkala vase, telovadila sem namreč vsak dan, sploh zaradi "nagradic", ki jih dobiš ko telovadiš vsak dan nekaj dni zapored. Osnovna vadba je za celotno telo, potem pa so različni "moduli" ki jih lahko kupiš in se posebej osredotočijo na želeni del telesa, tako da lahko treniraš kateri koli del telesa.







Kar se mi zdi pri tej aplikaciji prednost je da si lahko poljubno nastaviš čas za vadbo (od 15s do 90s) in čas za počitek (5s-30s). Plus se mi zdi aktiviraš tudi vse svoje mišice in celotno telo in ne le spodnji del. Tako se mi zdi da je vadba učinkovitejša in pa tudi sama se po njej počutim bolje in bolj motivirana, ker imam občutek da je ta zadnja malenkost zrasla.



Vadba vključuje:
• počepe
• plank
• skakanje (odpreš - zapreš noge)
• sklece
• dvigovanje (triceps)
• stranski plank
• sklece z obratom
• visoki skiping
• trebušnjaki
• stopanje na mizo in nazaj
• izpadni korak
• "sedenje" ob steni

Da ti bo bolj jasno kako naj bi vadba potekala si poglej tukaj.

Moje mnenje je očitno. Bolj učinkovita se mi zdi sedem minutna vadba, čeprav v počepih sploh ni nič slabega.

Upam da ti je bila objava v pomoč. Za dodatno motivacijo ti prilagam meni zelo všečno fotografijo.;)

Ker me zelo zanima tvoje mnenje o teh dveh načinih vadbe, ga bom z veseljem prebrala;)



Hvala za branje, 
vesela bom vsake delitve in ne pozabi
da nagrajujem zveste bralce;)

Laura♥