nedelja, 03. april 2016

Laur beauty blog: turquise makeup look

Pomlad je prišla in s sabo prinesla vso svojo kreativnosti in nekaj več življenja v naše domove. No pri meni se to kar zelooo pozna, saj na vekah začnem uporabljati več barv, ki pa so velikokrat zeloo živahne (no vsaj zame haha).

Nekega dne sem se zbudila in kar naeknkrat sem se znašla pri moji Bh Cosmetics 88 shimmer color paletki. Ja, naravnost obožujem tele barve, ki so takooo zelo pigmentirane. In nastalo je tole spodaj :D 



Vse kar sem naredila je bilo malce opečnate matt barve iz Catrice Absolute Matt paletke v kombinaciji z Kiko oranžasto senčko, vse skupaj malenkost zabrisala, dodala kanček črne barve v shimmer izvedbi v zunanje V kotičke očesa, potem pa se je prava zabava šele začela. S prstki (si predstavljaš kakšna sem bila na koncu hahah?) sem na središče veke začela nanašati turkizno barvo in jo malenkost zabrisala v opečnato barvo v gubi.


 Da sem oko res poudarila sem nanesla ogrooomno turkizne barve hahah :D. Nato sem dodala še malenkost Deborah Milano maskare. Po turkizni sem opazila še čuuudovito vijolično barvo in ja morala je na moje oči :D. Dodala sem jo na spodnjo veko v kombinaciji z belo shimmer barvo in tako zaključila očesni makeup.


Za puder sem uporabila Yves Rocher puder (sem ga na nek način testirala), pa še bronzer (Makeup Revolution), Essence blush in še Essence highlighter za povrh.


Na ustnice sem nanesla Deborah Milano tekočo šminko in tako zaključila tale look.


Sama bi za vsakdanji look res mogoče uporabila tale makeup ampak definitivno z nežnejšimi barvami (nude je moja stvar haha;))

Kako ti je všeč look? Bi nosila kaj takšnega?
Vesela bom vsakega tvojega komentarja.☺

Hvala za branje, 

Laura♥