sreda, 02. marec 2016

Laur beauty blog: Rainbow makeup look

A se tudi ve včasih zbudite v takšen dan, da imaš preprosto v sebi preveč kreativnosti in jo moraš izraziti na obrazu? No ja, tokrat se je to zgodilo meni. Že ves dan sem hotela narediti nekaj barvitega, podobnega mavrici. No in tale ideja se je čudežno uresničila. Zakaj čudežno? Sama po sebi imam rada (beri zelo zelo zelo rada) nevtralne mat odtenke in le redko odidem iz tega svojega "teritorija". No sedaj pa ko sem en teden cele dneve doma je čas da preizkusim nekaj barvitega.


1. V gubo nanesi senčko v oranžni barvi, služila ti bo kot prehodna barva.
2. V gubo (najbolje da imaš oko med nanašanjem kar odprte) nariši črto v obliki winged eyelinerja, le malenkost višje kot običajno. Jaz sem tukaj izbrala zeleno barvo.
3. V enaki višini, kot bi narisala eyeliner (pod zeleno črto) tik ob prejšnji črti nariši če eno črto, ki naj bo drugačne barve, jaz sem uporabila temno vijolično. Nariši jo še malenkost na zadnjo tretjino, da jo boš pri naslednjem koraku z drugo barvo lažje zabrisala.
4. Na zunanjo tretjino veke nanesi svetlo modro barvo in jo lepo zabriši v prejšnjo vijolično.
5. Na sredino nanesi svetlo rožnato, da vse skupaj malenkost popestriš. Seveda jo ponovno dobro zabriši v modro.
5. Če želiš, lahko tole mavrico popestiš še z malce rumene senčke nad zelenim "eyelinerjem". V notranji kotiček očesa nanesi še malenkost bele svetlikajoče senčke, da look lepo poudariš. Ne pozabi tistih ostrejših robov malenkost zabrisati. ;) 

Na koncu nanesi še svojo najljubšo maskaro ali pa umetne trepke.



Na preostalem obrazu nisem preveč eksperimentirala, le malenkost bolj sem ga osenčila kot ponavadi. Na ustnice sem nanesla šminko v rahlo roza barvi od Maybelline New York.


UPORABILA SEM:
• OČI:
- bH cosmetics: 88 color palette
- KIKO - eyeshadow 204
- Essence eyelashes

• OBRAZ:
- Revlon Colorstay foundation
- Makeup Revolution - bronzer
- Essence Silky touch blush
- Essence highlighter

• USTA:
- Maybelline New York Electro lips 

Upam da ti je tale look všeč. 

Če si tudi ti ustvarila kakšen rainbow look, ga mile volje pošlji.;)

Hvala da bereš moje objave,

Laura♥