ponedeljek, 28. marec 2016

Laur beauty blog: Bitka CC krem

Saj veš kako je ko se ti zjutraj preprosto ne da packati s pudrom in zapravljati časa z popolnim namazom? No, sama ne nanašam pudra ker sem čiiisto preveč lena za takšen obred haha, predstavljam pa ti alternativo, katero je lažje nanašati in še izgledala boš popolnoma naravno. Joj ne mozoljčki so spet tu... kje je puder? Znano ne? Vseeno sem mnenja da jih ni treba popolnoma prekriti sploh če si še mlada in se še razvijaš. Puder bo tvojo kožo ob vsakodnevni uporabi zgubal, zato je uporaba lahkotnejših podlag, kot je BB krema ali CC krema zeloo priporočljiva. Danes pa bom govorila o dveh kar dobrih CC kremah in to sta

BELL COSMETICS CC KREMA                                EUERIN HYARULON FILLER CC KREMA

Bell HypoAllergenic CC krema

V zadnjem času zelo opevana CC krema, o njej je pisala tudi soblogerka Katja tukaj, sploh glede prekrivnosti in lahkotnosti. Če se spet vrnem k mojim zelo temnih kolobarjev okoli oči (očitno spet ne morem mimo tega haha), jih ne prekrije najbolje, vendar je krema zelo lahkotna primerna za vsakdanje šolske in delavne dni. Prekrije pa dobro predvsem mozoljčke in jih ne poudari še bolj kot so, včasih je to videti grozno, kajne?;) Ponavadi jo uporabljam kar brez primerja, saj kot že veš sem prelena za to haha. Pa kljub moji lenobi zdrži kar dolgo, (če si jo z mozoljev prej ne "sperem" hah)
 no vsaj za časa službe, šole ali kakršnihkoli drugih obveznosti.


Tekstura je zelo lahka in res kar pozabiš da jo nosiš, sploh je guba ali zateguje obraza, kar je značilno predvsem za pudre. Občutek imam da nosim korektor in ne kremice. Embalaža je zelo priročna in jo spraviš v katerokoli manjšo torbico, če imaš v navadi nositi pudre, kremice s sabo.;) Jaz je ne uporabljam pogosto, saj imam za dnevni look rajši samo korektor, pa vendar jo uporabim takoj ko jo lahko, predvsem pa zdrži ob redni uporabi cca. 1 mesec. Meni to ni dosti, vendar če pomisliš koliko zdržijo nekateri pudri za katere odšteješ veliko več kot za tole CC kremico in zdržijo manj kot mesec ob redni uporabi je tole kar veliko. Moj odtenek je v 02 NUDE in je malenkost preveč oranžkast za moj ton vendar ko ga naneseš se čisto prilagodi in se mi zdi da kar spremeni barvo in se zlije s tvojim tenom.;)

Moja ocena: 4/5
Zakaj? Prekrivnost bi lahko bila malenkost boljša za moje prijateljčke kolobarčke okoli oči, pa vendar za nekoga z manj nepravilnostmi.

EUCERIN - HYALURON-FILLER CC KREMA

S tole kremico sem se našla čisto po naključju, pri čekiranju njihove spletne strani, ko sem opazila da si lahko naročiš čisto brezplačen vzorček na dom. Bilo je na voljo kar nekaj kremic, za gube, vlažilne, BB kreme (poglej si TUKAJ), sama pa sem izbrala njihovo CC kremo, saj me je reeees zanimalo kako se bo obnesla. Dobila sem jo v tem za njih značilnem testerčku, ki je lepo oblikovan (vsaj jaz mislim da je), v njem pa dobiš dve "porciji", tako da ga lahko zares lepo stestiraš;). Če gremo najprej k samemu odtenku (hell), me je na začetku testiranja skoraj kap haha, saj je odtenek zares temen in sem se kar zbala nanesti ga na obraz. No kasneje je izpadel kar dobro in ne preveč temno.



Tekstura moram povedati da je lahkotna tako kot pri Bellovi kremi, vendar jo pri prekrivnosti preseže
(beri temne kolobarčke), medtem ko mozoljčke čisto preveč poudari (tukaj je tale minus). Če sem bila presenečena kako dolgo je na meni zdržala Missha BB krema, sem bila pri tej še bolj, saj iskreno nisem pričakovala veliko od tele kremice. Zdržala je praktično cel dan in lepo prekrivala moje kolobarje, skoraj tako kot pri Revlon pudru. Odtenek se potem zlije z odtenkom tvoje kože, vendar je tale kar temen (glej sliko spodaj). 

Moja ocena: 4/5
Zakaj? Mozoljčke je čisto preveč poudarila, jih je pa sicer prekrila.


Razlika med odtenkoma je ogromna, vendar na moji koži izgledata kar podobno. ;)


Upam da ti je bila primerjava všeč, meni sta obe kremi zeloo všeč nista naredili sicer nekega presežka vendar sta zelo kakovostni in s podobnimi lastnostmi. Če bi mogla izbrati eno od njiju, ne bi mogla izbrati, bi se pa mogoče bolj nagnila k Eucerinovi kremici, vendar je Bellova skoraj enaka.

Vesela bom vseh tvojih predlogov ostalih CC krem in tvojih komentarjev☺♥

Hvala za branje, upam da se srečave spet naslednjič,
do takrat pa pozdravčki,

Laura♥