petek, 26. februar 2016

Laur beauty blog: MISSHA Signature Complexion Coordinating BB Cream first impession

A si že kdaj preizkusila kak izdelek, ki te je prav šokiral?:o No meni se je tole zgodilo zdajle (no nekaj dni nazaj). Že kar dolgo nazaj sem prebrala objavo soblogerke Eve KLIK in se totalno navdušila nad kozmetiko MISSHA. No ker pač dober glas seže v deveto vas, se je enako zgodilo tudi pri meni. Nekaj časa sem oklevala nato pa sem se odločila pisati podjetju, če bi mi bilo pripravljeno poslati testerčke, ker moja koža ni tako zelo (no naj ne bi bila) svetla in sem se želela pred nakupom prepričati o odtenku. In ja seveda sem morala en del testerčkov preizkusiti takoj. In kaj se je zgodilo? ŠOOOK!!!!

Signature Complexion Coordinating BB Cream 

Najprej se lotimo samega odtenka. Tukaj me je pričakal NAJVEČJI ŠOK! Seveda je bil pozitiven, pa vseeno. Ves čas sem mislila da je moj odtenek nekje srednje svetel ne ravno preveč temen, vendar ne prav zelo svetel. No temu primerno sem kupovala tudi pudre. Ko pa sem nanesla tole BB kremico pa sem bila popolnoma presenečena, saj se je tale drugi najsvetlejši odtenek popolnoma ujemal z mojo kožo!! No hvala MISSHA, da ste mi odprli oči! ♥


No če se premaknemo k sami teksturi je zelo lahkotna primerna za vsakdanji makeup, seveda pa je odvisno od tega koliko plasti nanesemo. 2. sem bila presenečena s prekrivnostjo, saj skoraj popolnoma prekrije moje temne kolobarje okoli oči. Na sliki je moja koža brez korektorja, sigurna sem da bi jih s korektorjm dejansko prekrila do minimuma.

Takoj po nanosu kreme
Rezultati po 12 urah nošenja
Kar se tiče obstojnosti je zelo obstojna. No in tukaj sem dočakala še 3. šok. Ko sem večer hotela odstraniti kremico in sem se pogledala v "špegel" potem pa videla da je kremica zdržala skozi cel dan (zdržala je mnogo dlje kot moj Revlon puder:o). Kot lahko vidiš na sliki levo je prekrivnost zelo dobra, sama ne opazim kolobarčkov okoli oči.;)

Možna sta dva odtenka, eden zelo svetel (dejansko bel haha) in je primeren za posvetlitev drugega odtenka oz. kateregakoli drugega odtenka. Drug odtenek sem predstavila zgoraj in je primeren za svetle odtenke. Če bi vse skupaj zmešali bi dobili odtenek na desni, ki pa je malce rozast in mi ne pristaja najbolj.Odtenek je primeren za vse tene od zelo svetlih do srednje svetlih. 
Naj povem nekaj o kozmetiki MISSHA. Je kozmetika, ki izhaja iz Azije, natančneje iz Južne Koreje. Priljubljena je postala zaradi uporabe naravnih sestavin in seveda tudi zaradi modernih dizajnov. Njihovi izdelki izvirajo izključno iz Južne Koreje.

Odtenek Beige lahko kupiš tukaj, odtenek 1 pa tukaj.

Vas je kaj zamikalo, ali pa ste jo že preizkusili? 
Vsi vaši komentarji so zelo dobrodošili.;)

Najlepša hvala za branje,
Laura ♥