nedelja, 28. februar 2016

Laur beauty blog: MISSHA M perfect cover BB cream first impression + little giveaway

Moje navdušenje nad kozmetiko MISSHA sem že izrazila v eni od prejšnjih objav, KLIK. Zraven prvih so mi poslali še testerčke M perfect cover BB kreme, ki ima za razliko od Signature BB kreme (2 razpoložljiva odtenka) 5 odtenkov, ki so primerni tudi za vse malenkost temnejše lepotičke ;)

Te zanima, kako se je obnesla?


Enako kot pri prejšnji kremici od MISSHE, bi tudi tukaj zelo težko našla kakšne slabosti. Najprej nekaj glede samih odtenkov, najbolj se mi prilega NO.21, medtem ko je NO. 13 malenkost preveč rozastega podtona zame. Ostalih treh odtenkov nisem preizkusila, saj sem se odločila da... (preveri na koncu objave ;))

levi odtenek - No. 13 desni odtenek - No. 21

 Tale BB kremica je popolna za vsakdanji look, saj je zelo lahkotna in zelo lepo prekrivna (no ne tako zelo kot njena sestrica, ampak vseeno zelo dobro prekrivna) tudi brez korektorja. Če primerjam, skoraj ne opazim razlike med Signature Complexion BB kremo in tole M perfect cover BB kremo.:O


Tudi obstojnost je naravnost izjemna, saj zdrži skozi celoten dan, kar me je zelo prijetno presenetilo (sem bila kar malce v šoku (že spet hahah)). Zdržala bo še tako naporen dan v službi, šoli, kjerkoli že boš. Preizkušala sem jo kar brez primerja, saj sem hotela videti kako se bo takole obnesla. Moram priznati MISSHA, vedno znova me presenečate, in ja mislim da ne bo trajalo več dolgo, da bom tudi jaz kupila svoji kremici.;)



Ker sem jaz že našla svoj popoln odtenek, sem se odločila da bom eni od vas podarila 3 odtenke (NO. 23, 27 in 31). Ker mi seveda mnenje bralk veliko pomeni in me zanimajo vaša mnenja, upam da mi bo nagrajenka poročala o svojem mnenju.;) Če te zanima tale BB krema in si sorazmerno temne polti (približne odtenke lahko preveriš tudi na linku zgoraj), lahko sodeluješ tako da v komentar spodaj zapišeš zakaj bi ravno ti preizkusila tole kremico. ;)
Nagrajenko bom objavila v naslednji objavi.;) (pst, tale nagradna igra je le za moje najzvestejše bralke;))

Upam da ti je bila objava všeč in ti je bila v pomoč,

Hvala da si prebrala objavo,
pozdravčki,
Laura ♥