sobota, 06. februar 2016

Laur beauty blog: KIKO lak in senčka

Hojla, spet jaz;)
Kako si kaj danes? Meni se zdi da je danes moj srečen dan, oz. vsaj tako slab ni kot tisti včeraj. Tako ali tako pa me vedno razveseli razmišljanje o blogu, makeupu nasploh. A poznaš ta občutek ko veš da delaš nekaj prav, nekaj kar pomaga drugim in se poleg tega tudi ti uživaš v tem? Jup tako se danes počutim jaz:) Še bolj pa to da imam možnost preizkusiti kvalitetne izdelke, kot so na primer izdelki KIKO.

Kaj je KIKO?
Je kakovostna italijanska znamka, ki izdeluje ličila po izredno ugodni ceni. Ponujajo širok izbor kakovostnih in raznolikih izdelkov, sploh pa imajo izdelke v zelo različnih barvah in vrstah (šimraste, mat, satenaste senčke; različni laki, od mat do svetlečih).

Moji KIKO izdelki so naslednji:
• Senčka (odtenek 204)
• Lak (odtenek 330)
• Gobica za nanos pudra (o njej kdaj drugič;))


EYESHADOW - SENČKA



Kako je pa tale senčka mehka! Čeprav se na roki ne vidi zelo dobro, ker je malenkost temnejši odtenek od tena moje kože, na očesu senčka izpade dobro pigmentirana, čeprav bi si želela da bi bila bolj pogmentirana, kar lahko vidiš tudi na sliki.;) Je popolna kot za prehodno barvo, torej za nanos v gubo in je nekako "vodilna" senčka. 


Je v odtenku 204 in je taka oranžna barva, primerna za vsak makeup. Je matt in na očesu zdrži cel dan praktično, AMPAK samo ob uporabi primera, ki ga prej naneseš na veko. 
Meni osebno je tale embalaža zelo lepa, priročna ker jo spraviš v dejansko vsako torbico (ne skrbi, tudi če imaš še tako polno torbo, jo boš sigurno spravila not;)), poleg tega se pokrije z prozornim pokrovčkom, da se senčka ja ne bo potrosila po torbici, oz. kjerkoli jo že imaš s seboj. 
Name je sigurno naredila ogromen vtis, vendar sem vseeno pričakovala od nje boljšo obstojnost in pa boljšo pigmentiranost.


LAK



Takšno barvo lakca sem iskala že CEEELOOO VEČNOST! Ogledovala sem si enega essijevega (zelo podobnega temu) ampak je tale bolj poceni pa še lepo izpade a ne?;) Barva je popolna za dejansko vse letne čase, saj popestri vsak outfit pa naj je še tako dolgočasen ali pa ti ni popolnoma uspel.;)
Lakec je zelo dobro pigmentiran, saj že z samo enim slojem prekrije noht, njegova slabost pa je da suši dolgo. Rada imam tiste lakce, ki se posušijo v nekaj sekundah, ker si potem ne vem kaj začeti, ne morem tapkati po telefonu, ne morem pisati, kaj šele igrati kitare v tem času (cca. 30 min) ko se mi lak suši in ko opravljam vse rituale.;) Jap, priznam zelo sem neučakana, verjetno nisem edina kajne haha?;)


Zdrži praktično cel teden vendar je vsak dan bolj okrušen in potem sploh več ne izgleda lepo, tako da 

ga ponavadi po 3 dneh odstranim:/. Lak je v odtenku 330.

Če želiš lahko prečekiraš tudi njihovo spletno stran in izbereš tudi kaj zase.;)

MISEL DNEVA:
»Najpomembnejša stvar je uživati življenje – biti srečen – to je vse, kar šteje.«

Ti je bila objava všeč? Če si odgovorila DA, potem deli to objavo z prijatelji;)

Si že preizkusila kaj od KIKO kozmetike?

Hvala za branje in upam da se slišive spet naslednjič;)
Pozdravček,
Laura