nedelja, 21. februar 2016

Laur beauty blog: Concealer! Dober, boljši, najboljši;)

Iščeš popolno tenu prilegajoč korektor, ki bo prekril vsako malenkost? Da, potem si prišla na pravi kraj ob pravem času;) Danes bom govorila o enem super korektorju, ki ga blogerke (žal predvsem tuje) zelo hvalijo. Pa je res vreden vseh hvalospevov in predvsem denarja? Preveri v nadaljevanju.;)

L'ORAL PARIS: TRUE MATCH CONCEALER


Bom iskrena, iskala sem dobre, cenovno ugodne (predvsem to zadnje) korektorje, predvsem po tujih blogih, no roko na srce preko strica googla in na večih spletnih straneh našla tega prijatelja zgoraj↑. 

To je L'oreal Paris True Match korektor. Moram priznati da moje temne kolobarje zelo dobro prekrije  in je zelo lepo pigmentiran. Moti me le to da je izbira odtenkov zelo majhna, na voljo so namreč samo 4-je odtenki, glede na to da nimam najsvetlejšega odtenka in vseeno nosim najsvetlejši možni odtenek tega korektorja, je za tiste z zares bledo kože (svetlo) to nepriporočljivo.;/ 

                                     

Gremo dalje, glede obstojnosti korektor zdrži bolj malo, vendar vseeno tisti čas med obveznostmi (šola:)) bo že zdržal. Sama nisem nanašala primerja, ker ga enostavno ne uporabljam, zato je zelo verjetno zdržal manj kot bi z primejem.

                           

V njem je bolj malo produkta, zadostoval mi je približno mesec in pol. Moti me le da je na način vrtenja in enostavno ne pride ven celoten produkt.  

In kot zaključek naj povem da je vreden denarja glede kakovosti, vendar bi lahko za ta denar dobile večjo količino produkta, ki bo zdržal v tvoji torbici daaalj časa.:)  Zanj sem odštela 11€.


Še en korektor, ki mi je všeč je od Maybelline New York in sicer Affinitonov, uporablja ga tudi Lana Spital v svojih videih. Meni sicer kolobarjev (a si sploh predstavljaš kako mi gredo na živce?!!!) ne prekrije tako dobro kot prejšnji korektor ampak je vseeno veliko boljši kot Essencov. Obstojnost je zelo podobna kot pri L'orealovem ampak seveda brez primerja. 

Dobi se ga kar nekaj, kupila sem ga v januarju in ga uporabljam še zdaj. Embalaža je zelo priročna s tole paličico in gobico in se lepo nanaša. Sama imam odtenek 02 Natrual in se kar lepo ujema z mojim odtenkom kože, na voljo pa so enako kot pri prejšnjem korektorju, ampak se mi zdi da je odtenek 01 celo malenkost temnejši kot 02. 

Za vse ki nimate temnih kolobarjev (sem tečna s temi kolobarji, a ne?) tale korektor priporočam;) Zanj pa sem odštela 7€, kar je sprejemljivo;).

Tudi Katja je pisala o korektorjih, preveri TUKAJ.

Oba lahko kupiš v dm-u, Tuš drogeriji, Müllerju in vseh bolj založenih trgovinah, da spletnih trgovin sploh ne omenjam. Skratka kupiš ju lahko kjerkoli;)

Hvala da me bereš, seveda bom vesela tvojih predlogov in komentarjev,
lepo bodi,

Laura ♥