petek, 08. januar 2016

Vaša vprašanja - moji odgovori + zmagovalec mini nagradne igre

Torej konočno sem zbrala pogum in se odločila za tole objavo glede moje zasebnosti, o meni. Moram priznati da so vpršanja kar zanimiva in se bom potrudila na vse čimbolj nazorno odgovoriti.

1.Katera je tebi najljubša blagovna znamka ličil?



Vsaka znamka ima svoje prednosti in slabosti. Glede moje najljubše znamke ne morem reči nobene, ker enostavno konstantno menjavam znamke ličil. Lahko pa naštejem najljubše:

Essence, ker je cenovno zelo ugodna in za mnoge najstnice edina znamka, Makeup Revolution London, znamka ponuja res cenovno ugodne in zelo kvalitetne izdelke. Poleg tega je tudi znamka Deborah Milano, njihovih izdelkov ne uporabljam dolgo, ampak so me res navdušili.

2.Kateri šampon priporočas za lase, ki se mastijo?

Iskreno, nimam mastnih las, zato niti nevem kako bi ti odgovorila.;( Poskusi AlpStories šampon za lase in preko balzam (uporabljam ga tu in tam), poskusi pa tudi Head&Shoulders šampon, uporabljam ga vedno in mi je res všeč.;)


3.Ali imaš raje šminko ali lip gloss?

Zadnje čase mi je še najbolj všeč tekoča šminka, če pa bi izbirala med šminkami in lip glossom, bi vseeno izbrala lip gloss, ker daje na ustnicah daje tak lep tekoč učinek, vendar so mi najbolj všeč tisti glossi, ki dajejo polno prekrivnost.

4.Najboljša šminka? 

Trenutno največ uporabljam Deborah Milano rdečo šminko, ki pa ni preveč vpadljiva in bi lahko rekla da je primerna tudi za vsakodnevno ličenje. Sicer pa zadnje čase niti ne uporabljam toliko šmink, lip glossov in teh stvari.

5. Meni se recimo zdi, da dejansko blogerke ful zapravijo za kozmetiko in razne stvari...kako je s tem? In pa vsi ti različni izdelki...niso vsi za vsako kožo. Kaj narediš s temi,ki ti ne ustrezajo?

Torej, prav si ugotovila, dejansko na mesec kar dosti zapravim za ličila. Glede na to da z majhno štipendijo moram skozi cel mesec, moram res paziti kaj kupujem in koliko. Ampak vseeno si na vse toliko časa privoščim kaj, tako da je na mesec približno 20€ za kozmetiko, decembra je bilo res dosti več, ampak je bilo večino tudi darilc za vas, pa no tudi prišparano sem imela kar nekaj iz prejšnjih mesecev. Ja, včasih se pojavijo tudi takšni izdelki, ki ti ne ustrezajo ali ti niso všeč, jaz jih potem še za nekaj časa shranim cca. 2-3 mesce potem pa jih ali dam sestri, ki dejansko pri 9 letih že obožuje kozmetiko (mogoče ni najbolj zdravo, ampak vseeno sledi svojim sanjam;)) drugače pa ali podarim na spletnih straneh ali pa "prodam" za nekaj malega denarja, drugače pa večinoma vse izdelke porabim.;)

6.Ali bi preizkusila več znamk, če bi jih dobila v dar?

Ja, sigurno bi jih. Ampak sama sem taka oseba da takoj vse direktno pove, tako da če mi izdelek ne bi bil všeč, bi to jasno in nazorno povedala, kot sem že pri nekaterih ocenah. Saj mislim, da smo bloggerke nekakšna dobra "povratna informacija" glede njihovih izdelkov, vedo kaj lahko še popravijo, izboljšajo, tako da mislim da je vse dobro za nekaj.;)

7. Na katerem mestu prioritet je zate bloganje?

Meni je bloganje res nekaj posebnega in mi je zelo pomembno, čeprav več dni ne objavim nič vedno znova razmišljam kako bi ga izboljšala, kaj bi lahko objavila. Tako da je zame moj blog takoj za šolo, lahko bi celo rekla da je to moja "druga služba". Ob tej priložnosti bi se želela zahvaliti vsem mojim bralcem, res mi veliko pomeni da mi sledite v tako velikem številu.;) ♥

8.Kako si ustvariš ime oz. pritegneš bralce?

Ime sem si ustvarila čisto naključno, hotela sem namreč čisto navadno ime, navdih pa sem dobila po imenu youtuberke Lauren, ki ima ime LaurDIY. Bralce poskušam pritegniti z "izvirnimi" naslovi, zanimivo vsebino in vsem kar spada sem.;) 

9.Si kdaj razmišljala o svoji znamki naravne kozmetike?

Seveda, v zadnjem času veliko razmišljam o moji prihodnosti in o tem da bi "izdelala" svojo linijo kozmetike, vendar so to le moje sanje, poleg tega pa nevem na koga bi se lahko obrnila:/. Nekaj kar me tudi zelo veseli poleg ličil je glasba in pa gledališče in glede tega imam res velike sanje in načrte.;)

10.Če bi na samotni otok lahko odnesla samo 5 kosov kozmetike kaj bi to bilo?

Hmmm... Če bi res morala na samoten otok, bi se ja najverjetneje zamotila z makeup, ampak samo 5? o.o No če bi res morala izbrati samo 5 bi to bile vrejetno: maskara, puder, korektor, OSVETLJEVALEC, kakšen tonik in ja to bi bilo to. Ampak brez osvetljevalca res NE BI ŠLA NIKAMOR. ;) 

11.Tvoj največji lepotni kiks?

Torej... veliko punc vsak dan nosi eyeliner ampak jaz ga enostavno NE MOREM nositi vsak dan, včasih mi je v napoto že samo maskara tako da eyeliner sploh odpade.;) No torej moj največji kiks sigurno to da nikoli, ampak res nikoli ne narišem enakega krilca pri eyelinerju. Ja sliši se neverjetno ampak dejansko res. Mimogrede ste opazile, da nikoli ne nosim "krilca" pri lookih?;)

12.Kaj ti je najpomembnejše pri kremi za obraz?

Najpomembnejše je da mi obraz navlaži in dobro pripravi za kasnejše ličenje. V bistvu trenutno uporabljam mojo PRVO kremo za obraz, ker sem mislila da mi je ni potrebno nanašati. Ampak se že vidijo rezultati, saj je moja koža bolj navlažena.
13.Najboljši in najslabši izdelki do sedaj?

Najslabših izdelkov trenutno nimam, ker se pred samim nakupom dobro pozanimam o izdelku, šele nato ga kupim.;) Trenutno je moj najljubši izdelek Revlon Colorstay puder, med njimi pa je tudi Bh Cosmetics 88 Shimmer palette. O njej si lahko prebereš tukaj.

14.Ali šampon omogoča tudi ponovno rast las?

Žal o tem ne bi vedela, lahko pa jih kontaktiraš tukaj:  info@alpstories.com
15. Katera ti je najljubša znamka ličil?


Vsaka znamka ima svoje prednosti in slabosti. Glede moje najljubše znamke ne morem reči nobene, ker enostavno konstantno menjavam znamke ličil. Lahko pa naštejem najljubše:

Essence, ker je cenovno zelo ugodna in za mnoge najstnice edina znamka, Makeup Revolution London, znamka ponuja res cenovno ugodne in zelo kvalitetne izdelke. Poleg tega je tudi znamka Deborah Milano, njihovih izdelkov ne uporabljam dolgo, ampak so me res navdušili.

16.Mene pa zanima vaš robot BALTHAZAR, ali ga imate samo v Zagrebu ali bo prišel tudi v Slovenijo, in ali on sestavlja kozmetiko v vaše embalaže? 

Mislim, da je bil že tudi na Poljskem, lahko pa jih tudi kontaktiraš tukaj: info@alpstories.com


17. Najboljši puder, skin care rutina?

Najboljši puder do zdaj je Revlonov Colorstay, trenutno pa uporabljam tudi AlpStories tonik in Green Pharmacy kremo za obraz.

18. Kaj so po tvojem mnenju najbolj pozitivne lastnosti bloganja oziroma ugodnosti, ki ti prinesejo največje veselje do bloganja? 

Mislim da je največja prednost ta da lahko svetuješ drugim in se razpišeš o različnih temah. Lahko tudi poveš svoje mnenje in enostavno uživaš v tem;) Hvala vsem ki me spremljate:) ♥

19.Kaj ti je pomembnejše - naravna kozmetika ali znamka z večjim vizualnim učinkom na prvo žogo (recimo pri ličilih)?

V bistvu mi ni ravno vseeno glede naravne kozmetike in mi je seveda pomembno, da kozmetika vsebuje čim več naravnih sestavin, ampak moram priznati da mi je tudi vizualni izgled dokaj pomemben, priznajmo, komu pa ni?;)

20.Si kdaj poskusila tako slabo kozmetiko, da si bila šokirana?

Na srečo še ne;)

21.Koliko časa bi lahko zdržala nenaličena in kdaj se ne ličiš?

Dejansko bi lahko brez ličil kar dolgo zdržala, 2-3 tedne, kar niti ni tako zelo dolgo haha, zame pač je, ker se ličim tako rekoč vsak dan, izjema so vikendi, razen če preizkušam kakšne nove izdelke.

22.Ali je bloganje tvoja edina služba in ali se da živeti samo z bloganjem?

Ne, sem dijakinja gimnazije in bloganje ni moja edina služba, je moj hobi;) V bolje razvitih državah se od bloganja lahko živi pa tudi od bloganja.;)