nedelja, 10. januar 2016

Tudi jaz vsega ne vem! ;)

Ljudje si ponavadi, ko zaslišimo ime bloggerka, predstavljamo perfekcionistko, ki vse popolnoma obvlada. Ponavadi je res tako, kajne? Ampak resnica je malenkost (ok kar malo več kot malenkost:)) drugačna. Velikokrat razmišljam o tem kdaj za vraga bom znala narisati POPOLNO KRILCE, kdaj bom znala NANESTI UMETNE TREPALNICE, in vse ostalo, kar še ne obvladam. Torej ne tudi blogerke vse ne obvladamo (beri kot jaz).


1. MOJE KRILCE PRI EYELINERJU



Ja, moj eyeliner oz. črta ni nikoli simetrična črti na drugem očesu. Nikoli mi ne uspe, kaj šele narisati krilce! Si že opazila da pri lookih ne 'nosim' krilca pač pa samo potegnem ravno črto pri trpalnicah? Moje sposobnosti glede tega so res zelo majhne oziroma sem pri tem pač preveč površna. Velikokrat se mi zgodi da je krilce preveč spodaj in na drugem očesu preveč poševno glede na drugo oko. Ampak vaja vsekakor dela mojstra.;) Ko pa mi bo eyeliner uspel popolno pa bom SEVEDA poročala (to bo namreč zame verjetno NAJVEČJI DAN V MOJEM ŽIVLJENJU) in srčno upam da bo tole kmalu. 



2. NANOS UMETNIH TREPALNIC



Zakaj? Zakaj moram nositi očala? Zakaj so trepalnice predolge in jih ne morem nositi? Toliko vprašanj pa niti enega logičnega odgovora. Včeraj 9.1.2016 sem se opogumila in kupila moje PRVE UMETNE TREPALNICE V ZGODOVINI!! Toooooo končno jih imam (čeprav so samo ene)! No pa poskusimo dati tole stvar na moje trepke. Kaj se je zgodilo najprej sem morala trepalnice skrajšati, ker so bile predolge, nato jih nekako poskušati spraviti gor + poleg vsega tega so se mi ene trepalnice zalepile na konice las in jih 20 minut nisem mogla najti! No prvi nanos trepalnic vsekakor NI uspel zato pa upam, da ko se tole lepilo malenkost spravi z mojih trepk in bom zopet poskusila, da mi končno uspe.:) 



3. VČASIH PREVEČ, VČASIH PREMALO



Bronzer, blush, highlighter, vse to so ene najlepših delov makeupa, sploh osvetljevalec, oh joj, če pa je tega kdaj preveč pa res ne vem... Bronzer je trenutno takoj za osvetljevalcem in mi, ponudi asgsjjruxndjfgdjx izgled. Ampak kaj se zgodi ko je bronzerja preveč? Hihi tudi meni se to večino krat dogaja, sploh pa da ga nanesem neenakomerno in moram poleg vseh stvari, ki jih zbašem v torbico vzeti tudi čopič za bronzer... Potem pa je tu še BLUSH, pri tem se mi dogaja enako kot pri bronzerju, zato da včasih niti ne nanašam. Ampak vseeno še sanjam da bom nekoč vse te tri stvari nanesla popolno in mi ne bo treba več skrbeti.;)


Torej to so moje 3 najbolj pomanjkljive stvari, kar se tiče ličil. Upam, da se pri tebi najde kaj manj teh nevšečnosti.;)

Hvala da me spremljaš,
Laura♥