nedelja, 27. december 2015

Novoletni golden eye makeup

Že nekaj časa sem želela narediti novoletni makeup ampak mi enostavno ni zneslo, no danes sem si pa končno vzela čas in ga ustvarila. Novo leto nam (vsaj meni) običajno predstavlja nov začetek, začetek nečesa lepšega, novih ciljev, zato sem se na očeh odločila za živo zlato barvo, ki je svetla in predstavlja neko svetlobo. No pa ne bom predolgo pisala, naj vam pokažem kaj sem ustvarila.



Torej, najprej sem v očesno gubo nanesla opečnato oranžen mat odtenek in ga lepo zabrisala. Nanesla sem ga malenkost nad gubo da bo kasneje lepo viden. Nato sem direktno v gubo nanesla rjavo mat senčko in jo lepo zabrisala. Ko je vse skupaj izgledalo nekako tako kot na 2 sliki sem v zunanji V veke nanesla črno shimmer senčko in vse tri odtenke ponovno zabrisala. Zadnji korak je bil nanos dveh pomešanih zlatih odtenkov na center veke, seveda sem robove zabrisala. Na spodnji veki nisem preveč komplicirala, nanesla sem rjavo-črno senčko in jo zabrisala, ti lahko izbereš katerokoli drugo senčko, da boš bolj opazna ti priporočam svetle vpadljive odtenke. Na koncu sem tik ob trepalnicah nanesla eyeliner in očesni makeup zaključila z maskaro. 

 
Na licih sem uporabila rožnati odtenek blusha in ga zabrisala skupaj z bronzerjem. Uporabila sem še seveda kar nekaj osvetljevalca. Na ustnicah sem uporabila tekočo šminko, ki je v skoraj oranžnem odtenku, v mareličnem odtenku in preko nanesla še nude tekočo šminko da je vse skupaj nekoliko posvetila. 

Zraven tega looka bom oblekla svetlo obleko z bleščicami, da bom v novo leto stopila res bleščičasto, hja kdo pa ne mara bleščic?
Vse kar sem uporabila lahko vidiš na sliki.;)


Upam da ti je look vsaj malo všeč ali pa da sem te navdušila za ustvarjanje novoletnih lookov. 
Če ti je objava všeč jo lahko deliš med prijateljicami.;) 
Kaj pa boš za novo leto nosila ti?

Hvala da me spremljaš,
Laura:)