nedelja, 15. november 2015

My first citycolor products:)

Končno se mi je 1 mesec nazaj spet nasmehnila sreča v nagradni igri na blogu Rebeke oz. na njeni fb strani. Ker je bil oktober posvečen posebej ženskam z rakom na dojkah in ker ga je zato zaznamovala roza barvese je tudi ona odločila podariti pinki stvari. Podarila mi je CityColor blush, lip gloss, uhane in pentljico. Danes vam bom predstavila kako sem zadovoljna z blushom in lip glossom.



CITYC COLOR CHEEK BUTTER BLUSH:

Prvi vtis ni bil ravno najboljši, saj sem mislila da je tako slabo pigmentiran da ga nikoli ne bom uporabila. Nato pa sem s prstom večkrat podrgnila po tem kremnem blushu in opazila velikansko razliko, saj je blush bil oz. je zelo pigmentiran, zato moram zdaj ko ga nanašam vedno paziti, da ga ne nanesem preveč, saj je tudi Uma Cosmetics čopič zelo dober in sem morala oboje znati uskladiti. Blush je zelo pigmentiran in ga uporabljam pri vpadljivejših lookih, saj mi je malce preveč inteziven za vsakdanji makeup. Ker je zelo inteziven in ne rabim veliko da ga nanesem, bo tudi dalj časa zdržal v moji "makup shrambi". Blush mi zdrži na obrazu do 4 ure, potem pa zbledi in ni več opazen. Za prvič sem z njim več kot zadovoljna.





CITY COLOR PINK KISS LIP GLOSS

Takšen odtenek lip glossa sem iskala že celo večnost in v naročje mi je padel kot naročen. Odtenek je delno elektro pinki. Gloss je lepo mazljiv in lepo pigmentiran. Na mojih ustnicah začne bledeti po približno 3 urah kar mi ni povsem všeč, saj bi želela boljšo obstojnost. Vonj ima po vaniliji in mi je zelo všeč.




Moj prvi vtis o izdelkih City Color je zelo dober in vam priporočam da jih preizkusite.

Upam da ti je bila tale objava všeč.

Hvala Rebeki za vse izdelke, res si super;) <3

Hvala vsem za branje,
Laura