torek, 17. november 2015

Kateri so moji 4 najljubši romantični filmi vseh časov?:)

Vedno je čas za spremembe, ni tako? No, danes sem se odločila za malenkost drugačno objavo. V nedeljo zvečer sem pogledala film The Last Song in bila sem navdušena, to pa me je tudi navdušilo za današnjo objavo. Te zanima kateri so moji 4 najljubši romantični filmi? Kar beri dalje, obljubim ti da ne boš razočaran/a.

THE LAST SONG

Tale film mi je všeč predvsem zato, ker govori o najstniški ljubezni (zadnje čase res "palim" na take filme;)), vseeno pa vsebuje veliko resnosti. Po tem filmu sem bila res prevzeta s čustvi, saj na koncu glavni junakinji, ki ji je vdahnila "življenje" Miley Cyrus, umre oče, poleg tega glavna igralca rešujeta najstniške probleme, kar me velikokrat navduši, da se je vredno boriti za svoje cilje. Trailer si lahko pogledaš tukaj, celoten film pa tu.
Glavna igralca sta Miley Cyrus v vlogi "Ronnie" in Greg Kinnear v vlogi Steva. 


THE NOTEBOOK

Tale film je nekašna stalnica, mislim da si že vsaj enkrat slišala zanj, če si ga že nisi pogledala. Govori o paru, ki ju ločuje družbeni razred. Noah in Allie se spoznata kot najstnika, njuna ljubezen pa se ohrani vse do smrti. Pot prikazuje vse skušnjave in težave na njuni ljubezenski in življenski zgodbi oziroma poti. Film je znan predvsem po njunem poljubu v dežju, sploh izgleda zelo romantično in nekakšna vaba za vse, ki z mano vred obožujete filme z veliko romantike itd.
Glavna igralca sta Ryan Goling v vlogi Noaha in Rachel McAdams v vlogi Allison. 
Trailer si lahko pogledaš tu.


TITANIC

Upam da si pogledala ta film, ker je kljub temu da traja skoraj 3 ure eden izmed najboljših. Ker je posnet po resnični zgodbi me še bolj pritegne, filmski efekti so pa itak spektakularni. Če še nisi pogledala titanika, upam da te vsaj malenkost nagovorim, da si ga boš pa zdaj ja ogledala. Če si že bolj nasplošno bolj čustven tip moraš obvezno pripraviti robčke - verjemi potrebovala jih boš;). 
Odlično sta glavni vlogi odigrala Leonardo DiCaprio in Kate Winslet.


A WALK TO REMEMBER

Okej, tale film sem pogledala verjetno že kakšnih 7-krat in še vedno iz mene izvleče vsa mogoča čustva iz mene. Zgodba govori o Jamie in Landonu, punci in fantu, ki sta vsak na svojem bregu. Jamie ima raka že kar nekaj časa, kar pa ve samo njen oče ki je duhovnik. Kasneje ko se "trdosrčen" Landon začne zanimati za Jamie in se vanjo tudi zaljubi, želi narediti vse da bi izpolnil njene zadnje želje. Meni je tale film TOP, zaradi vseh čustev, ki se skrivajo v njem. Nujno ga moraš pogledati!
Glavna igralca sta Shane West in Mandy Moore. Trailer moraš njujno pogledati tukaj.


Kateri film te je najbolj pritegnil? Kateri film je pa tvoj najljubši? Vesela bom vsakega tvojega predloga.:)

Hvala da me spremljaš,

Laura