sreda, 28. oktober 2015

First impression and swatches: BH Cosmetics palette



Ko sem na Click2Chic videla akcijo -70% na izbrane artikle mi je vzelo sapo. KAAJ? Paletka ki je bila na moji wishlisti že od nekdaj ampak ja malo predraga zame, zato sem bila presrečna da sem jo lahko dobila za samo 10,78€. Upam da je katera od vas tudi izkoristila tole akcijo ker se je res splačalo. In seveda še zdaj ne morem skrivati navdušenja nad njo. Pa če se preselimo k njeni kakovosti in oceni. Če gledam na splošno je paletka zelo kakovostna, so pa vmes senčke, ki pa so slabše kakovosti. Vse so ali šimraste ali satenaste, mat odtenke so tukaj izvzeli.


Najprej prvih 5 stolpcev:



Takole pa izgledajo senčke na roki oz. na koži:


Odtenki v prvem stolpcu so res tisti najsvetlejši od bele do bronaste in zlate. Barve sem nanašala od
 desne proti levi tako da je najbolj desna barva prva v paletki. Tukaj mi je najbolj všeč bronasti odtenek torej čisto zadnji na sliki. Svetlejši odtenki so kot lahko vidiš manj pigmentirani pa so vseeno vidni in so kot nalašč za nevpadljivejše looke oz. tudi za naravne looke. 


V 2. stolpcu so še vedno svetle barve, vendar se pojavijo že bolj rozaste oz. z roza podtonom. V bistvu so te barve v tem stolpcu kar dobro pigmentirane, najbolj pa mi je všeč zlata barva (4. od zgoraj navzdol), ki je prav taka jesensa pa še zlata je no;) Poleg tega je dobro pigmentirana.



Potem pa ko bi bilo logično po swatchih prejšnjega stolpca da bi sledile roza barve sledi preobrat. V 3. stolpcu se začnejo zelene barve. Najprej čisto svetle potem pa že tudi temnejše. Ta skupina je glede na nekatere druge srednje dobro pimentirana, sploh 3 odtenek (od desne proti levi) ni dobro pigmentiran, ampak pomembno je da so temnejše malenkost bolj, saj jaz osebno raje ustvarjam s temnejšimi odtenki, sicer redko posežem po zeleni barvi. 


V 4. stolpcu se že začnejo modre barve, ampak me je ta skupina čisto razočarala, ker so svetli odtenki tako slabo pigmentirani, da se sploh ne vidijo, 1, 3 in 4 odtenek sploh. Upam da je toliko vidno, sicer sem pa res nanesla senčko večkrat ko ponavadi ampak se še vedno ne vidi.:( Najbolj me je prepričal modri odtenek - 2. odtenek.


Tudi peti stolpec me je pustil ravnodušno, sicer so svetlejši odtenki malenkost bolj pigmentirani, kot pri prejšnjem stolpcu, najbolj pa me je navdušil prav 1. odtenek, ki je tak snežni oz. spominja na sneg, božič, vse to pa jaz obožujem hihi;) Tudi temnejša modra odtenka nista slaba in bi se ju dalo lepo kombinirati.

Tule je ostalih 6 stolpcev: 




V 6. stolpcu so senčke že boolj pigmentirane in so me res navdušile. Sploh so mi bili všeč zadnji odtenek, 2. odtenek, zelo dobro pigmentiran 3. odtenek in še drugi. Lahko bi rekla da vsi hehe:) Z malenkost zadnjega odtenka sem tudi naredila pink look.


Že smo pri 7. stolpcu. Pinki odtenki jeej. Sem prava oboževalka pinki lookov, pink stvari, še sobo imam v rahlo pink barvi hihi;) Odtenki so tukaj lepo pigmentirani, sploh 6. odtenek, ki nekako izstopa, pa tudi vijoličen, 5. odtenek, je dobro pigmentiran. Tale skupina mi je dejansko všeč, ampak bi lahko bile senčke za odtenek bolj pigmentirane, tiste svetle sploh.


8. stolpec, še vedno kombinacija roza in vijoličnih senčk. Večina jih je v bistvu vijoličnih, ampak so res zelo dobro pigmentirane. Tale stolpec so res lepo pigmentiran in lepih barv za pink looke, nekaj sem jih tudi uporabila pri pink looku. Sploh pa mi je všeč 7. odtenek, ki je tak jesenski in pa tudi zadnji odtenek, ki je verjetno najbolj pigmentiran v tem stolpcu. 



V 9. stolpcu se je pa zgodil šook!! Poglej tele grozno dobro pigmentirane senčke! Rdeči odtenki, ki so standard in so vedno dobrodošli. Nekateri celo pravijo da je rdeča barva zelo privlačna za moške. Če preidemo k paleti, so svetli odtenki malenkost slabše pigmentacije, ampak temno rdeči in svetlo rdeči odtenek s svojo pigmentiranostjo odtehtata tista dva, ki sta slabše pigmentirana. Potem je tukaj še oranžen odtenek, ki je prav tako lepo pigmentiran. In potem ko sem odstranjevala odtenke z roke, sem imela še vse rdečo roko, kar potrjuje to da so res dobre pigmentacije.

No pa smo že pri 10. stolpcu, ki je tipično jesenski, z rjavimi, bronastimi, zlatimi odtenki, v glavnem čisto ta pravi jesenski odtenki. So zeeelo dobro pigmentirani, nekateri še bolj kot pri prejšnjem stolpcu, sploh 5. odtenek, ki me je zeloo presenetil, pa tudi 3. odtenek me ni pustil ravnodušne, NAVDUŠIL ME JE! Super je za naravne looke. 

In zadnji stolpec, moral je dati buuum efekt, ker drugače se z paletko ne bi razumele hihi. Poglej samo tole črno barvo! pa predzadnjo rjavo-rdečo. Sami jesenski odtenki. Vsi odtenki so zeloo pigmentirani sploh črna, katero lahko samo malo tapnem in je že toliko barve na prstu da bi zadostila celemu očesu. V glavnem zaključek kot se spodobi;)

Paletka se dobi v posebni škatlici in ja že samo te navduši da ustvarjaš nove looke in še bolj obožuješ makeup. 


Paletka mi je zelo všeč, v naslednjih dneh pa lahko pričakuješ nekaj lookov s senčkami iz paletke;) 

Kaj pa ti? Te je prepričala ta objava?
Vabim te, da če ti je objava všeč da jo deliš med prijatelje...

Hvala da me spremljaš,
Laura;)