četrtek, 22. oktober 2015

Pink look

So as you may haye noticed many bloggers posted the posts about pink october. October is month which is hallowed to breast cancer. I am a bit late with my post but anyways there is it.
I prepared pink-violet makeup look, which is really easy to made. I think a theme hollowed to breast cancer deserves a post on my blog.

Kot ste že mogoče opazili je veliko blogerk že pisalo o roza oktobru. Oktober je mesec, ki je posvečen predvsem raku na dojkah. Sicer malo pozna z objavo o tej temi, ampak sem se vseeno odločila da objavim roza-vijoličen makeup, ker mislim da je rak na dojkah nekaj kar si zasluži mojo omembo oziroma objavo.


As you can see I've made a point to my eyes, especially with pink and violet color, then I made a point also with green eyeshadow. I put on my face pink blush a a bit of bronzer (I did not put it too much just becasuse to point the pink blush which is also very pigmented) and highlighter. For lips I used dark pink shade of lipstick.

Kot lahko vidite sem poudarila očesni makeup, posebno z roza in vijolično barvo, potem pa sem jih poudarila še z zeleno barvo na spodnji veki). Uporabila sem še roza rdečilo na licih in malo bronzerja (Nisem dala preveč saj sem želela poudariti roza lička) in pa seveda osvetljevalec. Za ustnice sem uporabila temnejšo roza šminko.








Upam da vam je tale objava všeč in da sem te vsaj malo spodbudila k razmišljanju o raku na dojkah;) Kaj pa ti meniš o takšnih objavah o boleznih in podobnem? 

Thank you for reading and all your coments,

Love, Laura