petek, 02. oktober 2015

Najbolj magični lak na celem svetu:)

Si že slišala za znamko lakov za nohte Alessando? Če si lake preizkusila na lastni koži oziroma nohtih si sigurno bila zadovoljna z njimi. Pa naj delim s tabo tudi mojo izkušnjo. Takole je bilo: Ker sem mahnjena na nagradne igre seveda nisem mogla zamuditi še ene nagradne igre, ki jo je pripravila Sara iz Sara's beautybook bloga. Ker do tedaj nikoli nisem ničesar zadela seveda nisem pričakovala da bom izžrebana, potem pa se kar naenkrat moje ime pojavi na njenem profilu. Bila sem tako happy da bi lahko v tistem trenutku skočila na luno in nazaj (seveda če bi bilo to možno;)), pa vseeno nisem. Paketek sem dolgo čakalo ampak v življenju je treba biti potrpežljiv:) Ko sem dobila paketek sem bila zeloooooo vesela in sem kar takoj removala prejšnji lak in nanesla tale prelep cracking lak oziroma lake. Če te zanima kako so se obnesli, beri dalje.:)
Have you already heard for brand Alessando? If you did, i think you were very pleased with them, am I right? I want to share with you how I got them. Because I am obsessed with giveaway, I mustn't miss another one which prepared Sara from Sara's beautybook blog. I have never won a giveaway, so I expected that I won't win it. Buuut, then I saw my name on the Sara's profile and I thought that I will jump to the moon and back (but is not possible):) I have waited package but it finally arrived. I opened it and I saw Alessando nail polishes and I could not wait for tomorrow so I tried it the same day I recieved them. Do you want to know how they work? Then read on;).

First you have to apply the base nail polish, it looks like this👇 

Than apply the cracking black nail polish and wait for 5-10 minutes. At first minute nails should look like this👇

After 5-10 minutes nail polish should crack. You have to apply top coat for more bigger cracks and for more durabillity. At the end nails should look like this👇

Nail polish lasts for a week, but I removed it after 6 days, because I had to try another ones. The pigmentation is really good as I expected. Soon I am going for my next ones from Alessando, because they are really amazing, not just because of brand. I highly recommend you this nail polishes because they are just amazing. They have different prices from 5-15€ and it depends in which store you buy it and what efect it gives you.

I hope you like this post.

Thanks for reading, 
Laura💖