nedelja, 18. oktober 2015

Everyday Natural look

Danes sem za vas spet pripravila novo objavo in sicer naraven vsakodnevni look. Velikokrat se naše razlage o vsakodnevnem look razlikujejo, zato vam predstavljam look, ki bi ga z veseljem nosila vsak dan.



Najprej sem nanesla puder Skin Luminazer od Max Factor-ja. Nato sem nanesla mineralni puder na predel čela in pod oči, da sem prekrila nepravilnosti in osvetlila obr8az saj je puder malenkost pretemen za mojo kožo. Nato sem nanesla korektor Stay Natural od Essence-a. Na ličnice, čelo in nos sem nanesla Uma Cosmetics osvetljevalec (je iz paletke korektorjev) in bronzer Makeup Revolution. Nato sem se lotila oči, najprej sem nanesla senčko Essence v metalic barvi v očesno gubo in zunanji V. Vse skupa sem zabrisala in občrtala oči z rjavim črtalom BriConti. V notranji kotiček očesa sem nanesla bleščečo senčko da sem poudarila oči. Nato sem nanesla še Essence maskaro in Essence lip gloss 04 Rising star. 
Look je zelo enostaven in ni treba komplicirati z preveč pudra, korektorja.



Kako ti je všeč ta look?


Hvala da me spremljaš,
Laura