sobota, 17. oktober 2015

Everyday Minerals


Že pred 5 meseci sem prek trgovine Ličila.si kupila moj prvi mineralni puder, za nekje 15€ in sploh nisem mogla skrivati navdušenja nad njim. Komaj sem čakala da sem ga preizkusila. Najprej sem naročila dva testerčka da sem preizkusila odtenek in se nato odločila. Odtenek se mi prilega in lepo poudari polt.


Puder je v prahu kar mi ni čisto všeč saj se hitro znajde na hlačah in se razmaže zato vedno uporabljam brisačko da se ne umažem. Amapak je res vredno ga kupiti sploh ker je mineralen in ne vsebuje čudnih in ne zdravih snovi. Poleg tega produkt ni testiran na živalih.



Puder se lepo nanaša s čopičem za puder, najprej je bele barve vendar ko se zblenda se lepo zlije s kožo. Zelo lepo mi prekrije kolobarje pod očmi, sicer so slike slikane ob 6h zjutraj pred šolo tako da ja no... Sem edina ki se ji zjutraj neda nanesti oz. narediti niti makeupa? V glavnem deluje skoraj kot korektor in ta je še vedno na moji wl;) Na Ličila.sije velika izbira odtenkov, za najsvetlejše tene polti pa vse do najtemnejših. Puder se obdrži na koži skozi ves dan, amapk kot je večinoma značilno za vse pudre, s časom pojenja oz. počasi zbledi. Kako se je obnesel lahko vidiš na slikah spodaj.;)



Takoj po nanosu

Po 10 urah

Meni je ta puder enostavno top ker je mineralen in ima vse kar pri pudru iščem. Če ti je objava všeč jo deli in mi predlagaj kako bi lahko spremenila blog.:)

Hvala da me spremljaš,
Laura