nedelja, 11. oktober 2015

Dramatic look

Danes pa bo objava spet v slovenščini, ker bo moja taka premierna objava. Danes vam bom predstavila look, ki je nastal enega večera, ko sem se zelo dolgočasila in nisem imela nič za delati. Spravila sem se za mizo, iz predala vzela naključna ličila (sploh nisem mogla preko moje rdeče briConti šminke, ki je preprosto izjemna) in začela z nanašanjem ličil. Nastal je tale (spodaj) že skoraj scary look z tole rdečo šminko ampak, domišliji je treba dati prosto pot.:) Vsekakor ni nosljiv za vsak dan, ampak je super popestritev za kakšne deževne dneve ali pa preprosto, ko se tako počutiš.
Pri temle looku sem poudarila predvsem ustnice in oči, kot lahko vidite pa nisem poudarila obrvi, ker imam že na splošno zelo goste. Nisem se preveč ozirala na puder, osvetljevale, blush in brozner, čeprav je bronzer malo viden, ampak sem hotela poudariti predvsem oči in ustnice.





Upam, da vam je tale look všeč,

Hvala da me spremlaš,
Laura