nedelja, 20. september 2015

Primerjava dezodoratov

Odločila sem se da vam predstavim dva dezodoranta dveh različnih znamk oz. da naredim primerjavo. Oba sem dobila za darilo, en je zelo dober , drug pa spet ne. 
Adidas Soften Silky Touch
Tale dezodorant je namenjen predvsem športnikom. Ne draži kože in jo obdrži svežo cel dan, ne vsebuje alkohola in ne pušča belih madežev na oblačilih. To so obljube, ki sem jih prevedla iz zadnje strani, vsekakor pa držijo. Preizkusila sem ga ko sem šla v šoping, saj se takrat veliko potimo. Moja koža je ostala sveža cel dan. Čeprav na embalaži obljubljajo do 48h svežine sem ga naslednji dan spet rabila. 
Ima res prijeten ne preveč inteziven vonj. Priporočam ga vsem, ki imate naporen delovnik.;)

Fa Luxurious Moments
Tale dezodorant pa me je razočaral, predvsem ker je po nekaj urah popustil in spet sem se začela potiti pa tudi zaudarjalo je. Na embalaži obljubljajo do 48 ur svežine vendar se dezodorant nikakor ne obnese. Že po nekaj urah je vonj dezodoranta popustil in se je spet pojavil vonj znoja, kar je zelo moteče. Sama ga uporabljam kot parfum saj se kot dezodorant ne obnese.

Ti je všeč ta objava?

Hvala da me spremljaš,
Laura