nedelja, 27. september 2015

NOTD: Fall inspiried

Because fall already started I thought about post about it. Yesterday I was so inspiried that I made this beautiful nail look. I hope you like it because it was really fun to do it.;)
Ker se je jesen že začela sem pomislila na kakšno objavo, ki bi se navezovala na jesen. Včeraj sem pomislila zakaj pa ne bi objavila nekaj kar se navezuje na jesen in nastal je tale nail lookUpam da ti je všeč, ker sem se res zelo zabavala pri izdelovanju looka.;)


Uporabila sem naslednje lake:- briConti rdeč lak- briConti črn lak - Essence gel nadlak 




BriConti laka sta me prijetno presenetila, saj sem potrebovala le dva premaza oz. nanosa da sta prekrila noht. Všeč mi je pa tudi da je rdeč matt (obožujem matt odtenke hehe), črn pa ima bleščice in tudi izgleda super. Premazala sem ju z Essence gel lakom da bo bolje zdržal lak in da je prejšnjemu laku dal lep občutek in svetlikajoč učinek.

BriConti nail polishes really surprised me, because I only needed 2 deposits to cover my nail. I like that red polish is matt (I looove matt shades) but the black one with sparkles isn't bad at all. I add a Essence top coat that it will stay on my nails all weak.

I hope you like this post, 
thanks for reading,


Laura