nedelja, 20. september 2015

Essence Liquid lipstick

Tekoča šminka Essence v odtenku 03 Almost Real je zame bila kar posebna oz. je bila na moji wishlisti že odkar je prišla v naše trgovine in ko sem jo končno dobila sem bila vsa happy in sem tisti dan norela po hiši hehe Prepričala me je takoj, predvsem zaradi svoje emalaže, ki je sodobno oblikovana, dizajnerska, izgleda kot da je vredna kot malo dražje šminke in preprosto kupca prepriča v nakup. Kdo pa je nebi imel?
Na blogih sem zasledila kar nekaj objav o teh tekočih šminkah, bile so pozitivne pa tudi negativne ampak se mi je zdelo prav da tudi sama objavim in drugim podam MOJE mnenje o tekočih šminkah.

Pa da preidemo k bistvu, emalaža je lepa plastična prozona, pri predelu ki pa vsebuje šminko pa je rahlo vdolben, to pa pričara občutek da je res nekaj vredno in poleg tega da je res sodobno. Na vrhu ima pokrovček s paličico v notranjosti embalaže. Pri pokrovčku mi je všeč predvsem to, da je barven in skoraj prikazuje dejansko barvo, na primer tekoče šminke od Catrice pa imajo črne pokrovčke, kar pa se meni osebno ne zdi praktično, saj če jih shranjuješ navpično moraš vzeti ven celo šminko da ugotoviš kakšen odtenek se skriva pod njim. Sama palčka je majhna in se z njo da res lepo nanašati produkt na ustnice. Sama sem potrebovala 2 - 3nanose, da sem prekrila celotno naravno barvo ustnic.
Sedaj pa k sami teksturi. Tekoča šminka je kar lepo pigmentirana in lepo gosta, kar pomeni da je zelo blizu pravi liquid lipstick, vednar je za moje pojme malenkost premalo pigmentirana in nisem bila zelo navdušena. Sama barva je lepa v nude odtenku vendar ni zelo nude, kot si jaz sama pojmujem razlago oz. barvo tega odtenka. Mehak, svilnat občutek mi je zdržal na ustnicah približno 2 uri, barva pa je začela po 2,5 urah enako izginjati in ko sem po 4 urah prišla domov je bilo le še malo barve na mojih ustnicah. Sicer veliko razlike ni bilo, ker imam naravno zelo svetle ustnice in se niti tako zelo opazilo. Obstojnost me ni ravno zelo prepričala saj bi si želela da bi šminka na mojih ustnicah zdržala vsaj 1 uro dlje. Ko smo imeli en dogodek in smo se ga nekateri morali udeležiti, sem nosila ravno tekočo šminko. Potem pa je prišla prijateljica in je bila takoj navdušena nad barvo in šminko samo in takoj mi je začela postavljati vprašanja kje sem jo kupila in katere znamke je skratka vse. Potem pa je rekla da jo bo takoj ko bo šla v drogerijo kupila in je res čisto navdušena nad njo. Sama pa se z vsakim izdelkom profesionalno ukvarjam in me ni tako navdušila. Preden ko testiram izdelke imam do vseh pozitiven pristop, tudi če preberem kakšne negativne ocene in podobno. Ko ga DOBRO (večkrat) stestiram zapišem objavo in podam SVOJE mnenje in opažanja. Enako je bilo tudi pri tem izdelku.
1. Takoj po nanosu 
2. Po 1 uri
3. Po 2 urah
4. Po treh urah

Če povzamem:
- Essence se je res približal realni tekoči šminki,
- Tekstura šminke in pigmentacija je nekako zadovoljiva, vendar sem pričakovala večjo pigmentacijo,
- Barva se je približala realni nude barvi vendar ne čisto,
- Obstojnost šminke me je razočarala saj sem pričakovala daljšo obstojnost.
Pa ti, si jo že preizkusila?

Hvala da me spremljaš,
Laura