sobota, 26. september 2015

AlpStories izdelki za lase

Alpstories - znamka ki je  bila meni še mesec dni nazaj povsem neznana . Iskreno, najprej sem bila  zelo skeptična glede njihovih izdelkov, čeprav so naravni brez kakšni strupenih snoviKer so bile mnoge blogerke zelo navdušene nad to znamkosem se odločila da se jim predstavim in  vprašam za kakšne testerčke. Takoj so bili za in mi poslali "testerčke". Ko je poštar prišel mi je prinesel še kup drugih paketkov med drugim manjšo škatlico in ko sem jo odprla sem videla cele izdelke in ne testerčke. Bila sem presenečena ker res nisem pričakovala celih izdelkov. Vau! In takrat sem komaj  čakala da delim z vami tole izkušnjo. Najlepša hvala AlpStories! Najboljši ste<3
Torej predstavila vam bom do sedaj moja najljubši šampon in najljubši regenerator.
Šampon ALOE VERA
Pakriranje je klasično, vendar me je zmotilo da je plastika zelo trda in je zato kar težko spraviti produkt iz tube, ampak pokrovček je pa sodobno zasnovan in mi je pri embalaži najbolj všeč. Šampon je prozoren, kar je nekaj običajnega. V navodilih piše da moramo nanesti na mokre lase, kar se držala. Dobro sem jih namočila tako da sem prej uporabila Head&Shoulders ki mimogrede ob redni uporabi zelo dobro učinkuje in je moj spremljevalec že nekaj časa. Šampon zeloo lepo peni,  seveda ob zadostni količini vode (no prav zato prej nanesem še Head&Shoulders, da jih dobro zmočim in s tem šampon bolje učinkuje). Vonj je božanski, nikoli nisem marala vonja po aloe veri ampak tukaj pa se neverjetno poda k lasem, obenem pa ni močan in se da skombinirati s kakšnim parfumom, kar mi je zelo všeč.


Rezultati: Preizkušala sem šampon posebej in pa skupaj z regeneratorjem. Sam šampon da lasem sijaj. Naslednji dan so bili moji lasje zelo svetleči, ne morem pa reči da so bili mehkejši. Ko so bili lasje nagnjeni pod pravilen kot so bili tako svetleči in svetlejši da kar nisem mogla verjeti. Vedno sem sanjala da bi moji lasje bili svetleči sploh ko jih imam v čopu, zdaj se mi je ta želja uresničila. Res je da nimam dokaza (sem pozabila slikati lase pred uporabo) ampak pričanja nas različnih blogerk preprosto prepričajo. Naročiš ga lahko tukaj KLIK po ceni 12.80€. TUKAJ pa si lahko podrobneje prebereš še kakšne rezultate je dobila blogerka Tatjana in blogerka Petra TUKAJ.







Aloe vera REGENERATOR
Pakiranje je enako kot pri šamponu in me je tudi tukaj zmotila trda plastika. Regenerator je zelo svetlo rumene barve in se na laseh ne speni. Na lase ga nežno vmasiraj potem pa pusti da 2-3 minute deluje. Jaz ga včasih pustim delovati 5 minut, včasih pa pride do tega da se mi mudi in ga pustim na laseh le eno minuto. Regenerator se NE peni s kakršno koli količino vode na laseh. Sama ga nanašam v takšni količini kot je na sliki (približno) potem pa še polovico tolikšne količine nanesem še na konice in nežno vmasiram.
Rezultati: Regenerator da lasem mehkobo, po njegovi uporabi lasje izgledajo lahkotni, kakršni tudi so. Izgledajo zdravi, tudi o delovanju na konicah nimam pripomb, saj se število razcepljenih konic občutno zmanjšuje. Če bi jih hotela popraviti oz. odstraniti bi jih morala odrezati kar bo verjetno prišlo kmalu na vrsto ampak da se to ne ponovi bom uporabljala tale regenerator ker zares učinkuje. Kupiš ga lahko tukaj KLIK po ceni 12.80€ . TUKAJ pa lahko prebereš oceno blogerke Cindy.:)


Skratka splača se kupiti oboje in vam oboje tudi priporočam. Upam da vam je bila objava všeč in pa tudi malenkost drugačne slike v naravi.

Thank you for reading and for all your coments,
Laura♥